Uroš Rakić Raka je basista benda Burning Leaf koji je nedavno objavio album prvenac Hold the Tides Away. Kako kaže, obožavalac je masnih rifova i još masnijeg pečenja.

Tri najbolja srpska metal izdanja i zašto?

Mud Factory – The Sins of Our Fathers (Wormholedeath, 2020.)recenzija

Mud Factory je jedan od bendova za koje stvarno nije potreban uvod. Zasluženo vrlo dobro poznati kako u regionu tako i dalje. The Sins of Our Fathers me apsolutno oduševljava. Čist metal bez kompromisa. Od surovih groovy gitarskih deonica, preko istančane ritam sekcije, do gromoglasnih vokalnih linija, jednostavno je nemoguće naći manu ovom albumu. Vrlo je lako, mislim, upasti u zamku monotonije, pogotovo kod ekstremnijih žanrova metala, i predobro je čuti da monotonije ovde nema ni malo. The Sins of Our Fathers je neverovatna tridesetominutna vožnja i zauvek će biti jedan od najboljih metal albuma sa ovih prostora.

Nula – Kenoma (Black Bow, 2017.)recenzija

I mi sludge za trku imamo! Kenomu sam preslušao ubrzo nakon samog objavljivanja, isprva naletevši na pesmu “Silazak u prah”, i zgotivio je na prvo slušanje. Sam EP još od prvog rifa prve pesme ode 0-100 i pretvori se u sludge lavinu koja ne staje do kraja. Kroz sve pesme se prožima atmosfera borbe protiv beznađa, kako u muzici tako i u tekstovima, što čini ceo EP još intenzivnijim. Sve u svemu, puna preporuka svima koji do sad nisu čuli Nulu, a tajming za to ne može biti bolji, s obzirom da su nedavno najavili novi album pesmom “Iza vela”, zbog koje željno iščekujem da čujem šta su pripremili za novi album So zemlje.

By-Pass – Pustinjom (Multimedia, 2014.)

By-Pass je bend za koji sam nekim čudom i nažalost tek čuo pre nekoliko godina. I dalje pamtim trenutak kada sam po prvi put čuo pesmu “Pustinja“, na preporuku Koste, našeg pevača. Bio sam hipnotisan kako samom pesmom tako i live izvedbom. Odmah potom sam preslušao ostatak albuma i bio prijatno iznenađen svežinom i mešavinom raznih ideja koje se prožimaju kroz pesme, te im se i dalje rado vraćam. Po mom mišljenju, By-Pass je kriminalno potcenjen bend, i definitivno treba izdvojiti vremena i preslušati ih. Neće vas razočarati.