Anthropocentricity je izdanje koje predstavlja Power Concept kao jasno definisan bend koji očigledno ima šta da ponudi u brutal death metal sferi, te raduje činjenica da je za sledeću godinu već najavljeno još jedno EP izdanje, a posle toga i dugosvirajući album

Već više puta pominjana činjenica da srpska metal scena počiva na starim i iskusnim igračima koji su na sceni decenijama i tvrdoglavo odbijaju da se povuku dobija još jednu potvrdu s novim imenom Power Concept. Ovo je premijerno javljanje sastava, tako da za početak treba predstaviti imena koja se kriju iza ovog naziva, a za naš sajt je sasvim sigurno najbitniji pevač Branislav Belošević Bebac koji je poznat po radu u bendovima Analni Karakter, Malkuth, Sarcomman i Pathological Splatter. Životni tokovi odveli su ga na Novi Zeland gde živi već neko vreme, a ovo izdanje predstavlja prvi prekid njegove diskografske apstinencije od 13 godina. Branislav je već priznat u brutalnijim vodama, ali za ovu priliku je rešio da se oproba u nečem što nema toliko veze sa klasičnijim grind zvukom Analnog Karaktera ili Pathological Splattera.

Power Concept - Branislav Belošević

Naime, Power Concept tretira brutal death metal na neki klasičniji način karakterističan za kanone koje su zacrtali Suffocation, Cannibal Corpse ili Deeds of Flesh, a razvili početkom milenijuma bendovi sa njihove Unique Leader etikete. U prevodu – izlomljeni rifovi i ritmovi, non-stop brutalnost koja ide direktno u lice bez pardona u ove tri kratke pesme – odmah se vidi da je Power Concept dobro izabrano ime za skupinu koja zna šta hoće.

Zna se vrlo dobro da ovakvu muziku ne mogu da sviraju početnici na instrumentima i da je visok nivo umeća potreban da se sve zamisli iznesu na pravi način, te je Branislav okupio kvalitetnu ekipu oko sebe. Sasvim sigurno najveće ime u postavi, a zašto ne reći i vrlo priznato u svetskim okvirima, je Kevin Talley čiji CV nosi imena kao Dying Fetus, Decrepit Birth, Dååth, Misery Index, The Black Dahlia Murder, Devildriver… i još tonu velikana, što je automatski plus za Power Concept sam za sebe.

Ovakvu muziku ne mogu da sviraju početnici na instrumentima

Anthropocentricity je izdanje koje, kao što smo već naveli, predstavlja Power Concept kao jasno definisan bend koji očigledno ima šta da ponudi u brutal death metal sferi, te raduje činjenica da je za sledeću godinu već najavljeno još jedno EP izdanje, a posle toga i dugosvirajući album. Priča je počela na pravi način, ostaje da vidimo kako će se razvijati.

Power Concept – Anthropocentricity spisak pesama:

1. Synthesis of the Conflict
2. Retrograded Revelations