Muzička slika albuma ogleda se u smenjivanju tempa i oštrom zvuku, kao i u postojanju mračnih melodija pridodatih rifovima. Sve pesme čine jednu kompaktnu celinu i prožete su interesantnim solažama, kao i mešavinom melodičnosti i svireposti

Iako u prvi mah, zbog samog naziva benda i idejne okosnice pojedinih tekstova, možemo pomisliti da je Prezir bend sa naših prostora, istina je sasvim drugačija. Naime, bend zvanično postoji od 2016. godine i osnovan je u SAD-u (Milvoki), a iza sebe imaju još jedan full-length album, As Rats Devour Lions. Pevač Prezira, Luka Đorđević, poreklom je iz Srbije ali svoju muzičku karijeru već godinama gradi u Sjedinjenim Državama. Član je još jednog američkog benda, a u pitanju je brutal death metal bend, Khazaddum. Ono što je očito jeste da je Luka utkao sopstveni i nacionalni identitet duboko u srž benda.

Ono što je meni delovalo karakteristično za ovaj bend je pristup black metalu iz jednog malo drugačijeg ugla, pre svega strukturom tekstova. U pitanju su filozofsko-istorijski tekstovi, usmereni ka kritici određenih zločina, ideologija i pošasti koje su donele. Ono što ih povezuje kao jednu celinu jeste teška i mračna atmosfera.

Prezir 2020

Izdvojila bih pesmu „Krvoproliće i propast“, jer se odnosi na nemilosrdna ubistva Srba tokom Drugog svetskog rata i ujedno je jedina pesma sa albuma na srpskom jeziku. Takođe, u pomenutoj pesmi je prisutna težina u muzičkom i tekstualnom smislu, a death growl na momente dodaje snagu i jačinu idejnoj poruci. Iako je Prezir, neosporivo, black metal projekat, u sebi sadrži i primese thrash i death metala. Muzička slika albuma ogleda se u smenjivanju tempa i oštrom zvuku, kao i u postojanju mračnih melodija pridodatih rifovima. Sve pesme čine jednu kompaktnu celinu i prožete su interesantnim solažama, kao i mešavinom melodičnosti i svireposti. Dopada mi se i to što se mogu razlikovati dve gitare, a definitivni favorit sa albuma mi je pesma „The Falcon and the Lionheart“.

Pažnju mi je privukao i artwork, jer nešto slično nisam viđala često, a u pitanju su autentične fotografije iz perioda masovnog gladovanja i kanibalizma u SSSR-u. Depredation možete preslušati ili kupiti na BandCamp stranici benda.

Prezir – Depredation spisak pesama:

1. Sacrificed, the Honored Dead
2. Emissary Artifice