Pesme su efektne, pamtljive i melodične. Sve ono što bi prosečan fan pomenutih pravaca voleo da čuje

Kako kaže ona stara – ko čeka, taj i dočeka! Veterani banjalučke metal scene objedinjeni u stoner metal entitet Tanker, konačno su se predstavili široj publici putem prvog izdanja, EP-a Sorrow Drives the Will!

Saša Rogić (gitara – ex Antidope), Dejan Savić (gitara – ex Revolt, ex Korbač, Monument), Ognjen Topić (vokal – Monument, Degenek), Đorđe Stanivuković (bubanj – Monument) i Branko Stupar (bas gitara – ex Revolt, ex Antidope) već su dugi niz godina u ovoj priči. Međutim, nedostajalo je ono najbitnije, a to je snimak koji će, za početak, biti nešto više od demo CD-a sa dve-tri pesme, a nešto manje od zvaničnog full-length albuma. Nije to uspelo Antidopeu, još uvek to realizovao nije Monument, Korbača se sećaju samo veterani, dok je Revolt još i najdalje dobacio sa svojevremeno veoma dobro prihvaćenim debi albumom (u BL okvirima i šire).

No, da pređemo mi na Sorrow Drives the Will…

Šest pesama koliko ih ovde imamo, naginju ka southern/stoner/sludge metalu, u kojem dominiraju izvrsne deonice gitarskog tandema Rogić/Savić. Direktan udarac, valja odmah naglasiti. Ritam sekcija odrađuje posao na zadovoljavajućem nivou, sveukupan zvuk je dobar, dok bi se u budućnosti još jedino moglo poraditi na vokalima – da li zbog produkcije ili nečega drugog, Topić je ostao pomalo nedorečen. Više pevanja, manje „urlanja“, lično smatram, bolje bi odgovaralo zadatim muzičkim temama u pozadini. Ali, ipak ništa preterano strašno nije u pitanju.

Pesme su efektne, pamtljive i melodične. Sve ono što bi prosečan fan pomenutih pravaca voleo da čuje. „Broken“ im je obezbedila prolaz u finale Demofesta 2009. i osvajanje treće nagrade, „Nothing but the Pride“ (lični favorit) pokazala je svu raskošnost ideja u svojih devet minuta trajanja, „Sorrow Drives the Will“ ne može proći bez poštenog headbanginga, „Times of War“ bez poštene šutke, „No Place Like Home“ bez poštenog viskija, a „Redeem from Nothing“ bez poziva na bis. Ne bi ni valjalo da je drugačije.

Ekipa je najavila da uveliko radi na novim pesmama, a vi sve ovo možete i poslušati na MySpaceu grupe, dok je tu negde i download link, pa proguglajte malo.

Tanker – Sorrow Drives the Will spisak pesama:

1. Sorrow Drives the Will