Jenner šišaju brojne muške kolege ovim EP-em i ostaje nada da neće na ovome stati, te da će dugosvirajući album biti realizovan u što skorijoj budućnosti.

Beogradski metal sastav Jenner objaviće 30. marta novo izdanje, prvo posle fenomenalnog debija To Live is To Suffer iz 2017. godine. The Test of Time EP donosi dve autorske numere i jednu obradu, što baš i nije naročito mnogo materijala, ali imajući u vidu turbulencije u postavi kroz koje je bend prošao, bitnije je da je rad nastavljen, kao i to da ono što nam je ovde ponuđeno zvuči odlično.

Jenner je, za one koji ne znaju, sveženski metal bend koji je sa nekadašnje četvorke prešao na trojka formaciju, te su danas tu pevačica i gitaristkinja Aleksandra Lioness Stamenković, basistkinja Katarina Henc i bubnjarka Marija Dragićević. EP je snimljen kod Luke Matkovića u Citadela Sound Production studiju, a još dva momka valja pomenuti ovde – Nikola Simonović odsvirao je bubanj na EP-u u studiju jer je Marija bila na porodiljskom odsustvu, a pevač benda Sigma Epsilon Emil Ivošević gostovao je u naslovnoj numeri. Sve u svemu, iskusna ekipa koja je realizovala EP dostojan standarda koje je Jenner postavio na debiju.

Jenner

EP otvara numera „Night Without Dawn“, u kojoj po prvi put čujemo Aleksandru u ulozi glavne pevačice. I moram reći da me devojka fascinirala izvedbom, jer za početak, nisam ni znao da uopšte peva, a kamoli ovako dobro! Prethodna pevačica Anđelina Mitić imala je taj 80’s heavy/thrash vokalni pristup obojen solidnom dozom glama i seksipila, a svi ti elementi prisutni su i u Aleksandrinom slučaju, pa mi je drago da bend nije izgubio na kvalitetu i prepoznatljivosti u tom segmentu. Lavica je generalno odradila lavovski posao na ovom izdanju, jer je za početak jedina iz stalne postave koja je učestvovala u snimanju – pored pevanja, odsvirala je i sve gitare i bas gitaru, što je u svakom slučaju posvećenost i talenat koji zaslužuje svaki respect.

Iskusna ekipa realizovala je EP dostojan standarda koje je Jenner postavio na debiju

Pesma je generalno hit na prvu – jake rifove propratio je i odličan refren, tradicionalni heavy metal elementi ovde su u prvom planu, a treba svakako pomenuti i izvanredan deo negde od 3:30 minute.

Naslovna numera već je jasno i direktno thrash metal, čemu pomaže i Annihilatorski prizvuk, kako u svirci, tako i u lucidnijem vokalnom pristupu Emila Ivoševića (odlično otpevano!), te se paralela sa psycho momentima iz starijeg Annihilator kataloga ovde može povući. Sve u svemu, ubitačna numera, koja neće proći bez kvalitetnog headbanginga i žestokih šutki, onog momenta kada bend krene sa koncertima.

Stižemo tako i do obrade, a radi se o pesmi „Young & Proud“, beogradskih legendi Demoniac, kojoj je Jenner udahnuo novi život i energiju. Jedna od boljih domaćih heavy/thrash metal numera ovde je efektna koliko i ostatak EP-a, i bez problema bi se mogla nametnuti kao himna predstojećih koncerata! Hitična koliko to heavy metal pesma može da bude, u Jenner izvedbi je potpuno uverljiva, te u ovom trenutku ne bih mogao da se setim pesme koja bi im bolje pristajala da je obrade.

Na kraju, ako to već nije jasno – moram reći da zaista volim ono što Jenner(ke) rade od kada su se pojavile na sceni. To je taj iskreni, strastveni pristup metalu kakav pamtimo iz zlatnih osamdesetih. To je taj mladalački duh i nesputana energija zbog koje ovaj muzički pravac toliko i volimo. A i da budem iskren, dodatno je zanimljivo što u ovom slučaju govorimo o devojkama koje stvari rade kako treba, i koje nisu tu gde jesu samo zbog toga što su žene, pa da zato treba da im gledamo kroz prste jer je to egzotika i ne tako česta pojava na sceni. Naprotiv – Jenner šišaju brojne muške kolege ovim EP-em i ostaje nada da neće na ovome stati, te da će dugosvirajući album biti realizovan u što skorijoj budućnosti.

Jenner – The Test of Time spisak pesama:

1. Night Without Dawn
2. The Test of Time