Ruku na srce, ne mogu zaista reći da sam našao nešto preterano originalno u Overdose Reality što će okrenuti scenu naglavačke, ali ova muzika je uvek počivala na silini i ubedljivosti, a toga ovde ima
  • Žanr: Grind / Death Metal
  • Izdavač: Adv. Promo / Meat 5000 Records, Extreme Noise Tapes, 2019.
  • Piše: Slobodan Trifunović

Ime BegUsToStop je možda novo, ali iza njega se kriju face dobro poznate na domaćoj underground sceni: naime, bivši i sadašnji članovi eminentnih imena kao Azazel, Kramp, Androphagous, Soul in Cage, Stone to Flesh, Anality, Bethor… su se 2015. godine skupili da se „pod stare dane“ ponovo ekstremno zabave i istresu ono što ih tišti kroz grinding death metal. Složićemo se, krajnje efikasna terapija! Već naredne godine su snimili EP I Shit on This World koji se može besplatno preuzeti na njihovoj Bandcamp stranici, a naša redakcija je dobila privilegiju da premijerno posluša njihov debi album pod nazivom Overdose Reality čije je snimanje završeno pre neku nedelju.

Moram priznati da mi je ovo prvi susret sa BegUsToStop i samo ime benda mi je refleksno izazvalo negativnu konotaciju, jer pomalo vuče na deathcore čiji, blago rečeno, nisam ljubitelj, ali na svu sreću sam bio podaleko od istine. Kako bend sam navodi, radi se o grind/death svirci i za razliku od mase bendova koji se ovako reklamiraju tek reda radi, na Overdose Reality se zaista može naći elemenata oba pravca spojenih u jedan prirodan amalgam. Pođimo redom… Što se tiče grinda, može se naći dosta blast eksplozija duž celog materijala reminscentnih na Napalm Death oko Harmony Corrution – Utopia Banished faze ili starijih Brutal Truth radova, pa možda čak i Nasum. Navedena imena su se znala graničiti sa death metalom sama po sebi, a BegUsToStop su pritom ubacili i groovy mid tempo delove slične sastavima Dying Fetus ili Misery Index, koji sami po sebi znaju i na hardcore povući tu i tamo. Ruku na srce, ne mogu zaista reći da sam našao nešto preterano originalno u Overdose Reality što će okrenuti scenu naglavačke, ali ova muzika je uvek počivala na silini i ubedljivosti, a toga ovde ima.

BegUsToStop

Sve u svemu, kad se spoje svi uticaji u jedno, jasno je da se dobija jedna agresivna mešavina koja sasvim sigurno najbolje funkcioniše u uživo okruženju, a celokupan utisak je podcrtan garažnom produkcijom koja po meni ipak odgovara materijalu prezentovanom na Overdose Reality, a za koju je bio zadužen Igor Lončar (The Father of Serpents, The Hell). Što se tiče tekstova, sasvim su odgovarajući muzici, što će reći socijalne nepravde i uništeno društvo u kom živimo a treba pomenuti da BegUsToStop peva kako na engleskom tako i na maternjem jeziku. I dok su tekstovi na engleskom jasan dokaz da se bend ne služi u svakodnevnom govoru tim jezikom, da tako kažem, što će reći gomila fraza što mi malo spušta ubedljivost same muzike, dok su s druge strane oni na srpskom daleko bolje izvedeni i meni lično daleko bolji, pa bih voleo da se bend više izražava u tom obliku u budućnosti jer smo svedoci da su se naši bendovi kao The Stone ili Nadimač probili na stranom tržištu i sa takvim oružjem. Sam omot nosi prilično standardno kompjutersko rešenje, možda bi bilo bolje da je Danilo iz pomenutog Nadimača koji i gostuje na albumu u pesmi „Silovanje volje“ odradio i taj deo, ali na kraju krajeva, možda nije bilo ni prilike.

Sve u svemu, kad se spoje svi uticaji u jedno, jasno je da se dobija jedna agresivna mešavina koja sasvim sigurno najbolje funkcioniše u uživo okruženju

Overdose Reality će biti dostupan publici u februaru sledeće godine, na CD-u će izaći za Francuski Meat 5000 Records, a na kaseti za Poljski Extreme Noise Tapes, tako da ćete moći da birate između željenog formata. Za početak, Overdose Reality je sasvim pristojno javljanje, videćemo u kom će se pravcu dalje kretati BegUsToStop priča, a sasvim sigurno ćemo ih negde ispratiti na uživo frontu.

BegUsToStop – Overdose Reality spisak pesama:

1. BegUsToStop
2. Overdose Reality