Sjajni aranžmani, pamtljive pesme i vrlo dobra produkcija, pogotovo bas gitare. Uši mi još jednom sugerišu da je ovo moj omiljeni period Superhammera

Uvek aktivni, što studijski, što koncertno, Superhammer iz Inđije istrajali su u tome da i njihov istoimeni debi EP iz 2013. godine ugleda svetlost dana na disku, jer, složićete se, svi linkovi, jutjubovi, mp3-evi će jednog dana otići u… ma, znate već gde i zato je vrlo važno očuvati muziku na fizičkim formatima. Svakako, ovde je važnu ulogu odigrao i Miner Records, jedan od retkih domaćih boraca za malopre spomenute formate, te je nakon debi albuma Snakenest objavio ili reizdao, kako god hoćete, i prvi materijal ovog benda.

S obzirom da sam se i jednog i drugog snimka naslušao poprilično, sada kad ovaj disk vrtim u plejeru, mogu sa sigurnošću reći da je ovaj materijal sa Lukom Matkovićem (Space Eater) na vokalu (produkcija se u Superhammer slučaju, podrazumeva) meni ponajviše legao. Da ne bih nervirao previše sam bend, mislim da je (za sada) ova kombinacija dobitna, ali kapiram i nemoguća.

Daleko od toga da su i ostali pevači (Strahinja – Concrete Sun, Aleksandar – Burning Circle) koji su sa Superhammerom sarađivali na ovaj ili onaj način loši, naprotiv, ali ekipa je baksuzna po tom pitanju te i dan danas nemaju stalnu poziciju pevača. Da sumiram prvi deo diska: sjajni aranžmani, pamtljive pesme i vrlo dobra produkcija, pogotovo bas gitare. Uši mi još jednom sugerišu da je ovo moj omiljeni period Superhammera.

Kako to obično ovakva izdanja i zaslužuju, na EP-u se nalaze i dve bonus trake, jedna sa donedavnim vokalom Borisom, koji se u bendu zadržao ponajviše, te i najnoviji singl na kojem je mikrofon zgrabio Miloš (Thundersteel, Armageddon), u kojem možemo čuti nešto drugačiji i brži Superhammer.

Sve pesme je snimio i producirao Luka u svom Citadela studiju u Beogradu, ali je ovde pored oskudnog dizajna unutrašnjih korica bend zaboravio da napiše godine snimanja istih, da li je žurba ili nešto drugo, ne bih ulazio, ali su to informacije od značaja, jer se za desetak godina ni oni sami neće sećati. Naslovna stranica je simpatična i definitivno oslikuje period kada je Superhammer kročio na domaću scenu. Želim im da tu dugo i ostanu!

Spisak pesama:

1. Boogieman (feat. Luka Matković)
2. Emptiness Inside of Me (feat. Luka Matković)