Ako do sada niste čuli Superhammer, sada je prava prilika, jer se ovakav spoj retko gde čuje

• Žanr: Stoner Metal
  • Izdavač: Miner Records, 2014.
  • Piše: Darko Živković

Superhammer, relativno novi bend na sceni, ali u čijoj postavi su iskusni muzičari, napokon je izbacio album prvenac!

Trojka iz Inđije domaćoj publici se prvo predstavila EP izdanjem i već tada skrenula pažnju muzičke javnosti, ali se javio i „problem“ sa nedostatkom stalnog pevača, pa je na EP-u vokale otpevao Luka (Space Eater), koji je i snimao/producirao dosadašnje Superhammer snimke. Nedugo zatim, momci objaviše da spremaju i album prvenac – pevača i dalje ni na vidiku. Pomislih, šta li smeraju, kad ono, ne jedan, nego eto ih dvojica na albumu!

superhammer2014Gospoda Strahinja (Concrete Sun) i Aleksandar (Burning Circle) prihvatiše se mikrofona, podeliše pesme na albumu i time pokazaše kako scena (u stvari) treba da funkcioniše.

Na albumu Snakenest nalazi se sedam numera, od kojih je jedna instrumental. Ako do sada niste čuli Superhammer, sada je prava prilika, jer se ovakav spoj retko gde čuje: stoner metal/rock, sa pregršt dobrih i teških rifova, pamtljivim solažama, dosta retro, ali i moderno i isto vreme, čujemo i Black Sabbath (pogotovo kada je za vokalom Aleksandar), možda pomalo i Load/Reload vajb, ali svakako i sopstveni fazon koji će se godina još više izgraditi.

Produkcija je kristalno čista i svakako odgovarajuća za bend ovakvog tipa. Omot minimalistički odrađen, možda i previše (crn) za moj ukus. Možda su i numere sa EP-a mogle biti uvrštene kao bonus, ali svakako pohvale za Igora, Milana i Stevana za trud i realizaciju, kao i činjenicu da metal scena polako oživljava i u Inđiji, pa tako pored Alitora u istoriju pišemo i Superhammer.

1. Message Trapped in Flesh
2. Spirit Chrushing Silence
3. Snakenest