Tamerlan je od samih početaka nagoveštavao da će da naraste u nešto jedinstveno. Drago mi je da smo i u 2014. godini u prilici da uživamo u ovako duhovno bogatom i umirujućem albumu

• Žanr: Atmospheric / Ambient / Dark Folk
  • Izdavač: Debemur Morti Productions, 2014.

Timur Iskandarov, beogradski multiinstrumentalista poreklom iz Prokopjevska (Rusija), objavio je sa svojim projektom Tamerlan novi album AIN za francuski Debemur Morti Productions. Timur je, upućeni će znati, jedinstvena pojava na domaćoj sceni, i ovo što radi od 2006. godine nema mnogo konkurencije kod nas, pa je AIN, shodno očekivanjima, još jedno veoma inspirativno delo koje će nas odvesti na živopisno putovanje kroz dark folk, ambiental i neoclassical vode.

Album je snimljen u periodu 2013-2014., produkciju potpisuju Tamerlan i Sombre Soniks Studios, dok je finalni oblik (miks i master) albumu dao Priapus23 i pomenuti Sombre Soniks Studios. Sa produkcijske strane, album zvuči onako kako i treba da zvuči imajući u vidu muzičke pravce koje smo pomenuli, odnosno, taj već Tamerlanu specifičan živi („odsvirali smo ovo pored vatre, obasjani zvezdama“) šmek odlično pristaje prezentovanim idejama. Udaraljke, akustične gitare, mistična pojanja i mračna atmosfera koju s vremena na vreme oboje i veoma prijatni ženski vokali, teraju vas da poželite da sve ovo gledate uživo u opisanom ambijentu, ili na kakvom festivalu koji se održava u šumi ili nekoj drevnoj tvrđavi.

Timur je, dakle, ovoga puta imao nekoliko internacionalnih muzičara u ekipi – gosti koji su mu pomogli da sve zvuči kako je zamišljeno su Mattias Borgh (Arkana) i Lesley Malone (Sol Invictus) na bubnju i perkusijama, Tony Wakeford (Sol Invictus) na vokalima, Mike O’Brien (Melankolia) pobrinuo se za zvučne efekte, a tu su i dve dame, pevačice Cecilia Bjargo (Arkana, Sophia) i Olja Frolo (Loell Duinn).

Moram reći da mi ovaj materijal veoma prija. Tamerlan je od samih početaka nagoveštavao da će da naraste u nešto jedinstveno, i drago mi je da smo, evo i u 2014. godini, u prilici da uživamo u ovako duhovno bogatom i umirujućem albumu.

Ceo album dostupan je i za besplatno preslušavanje, pa kada vas savladaju stres ili sumorna svakodnevnica, prepustite mu se, veoma je delotvoran, obećavam.

1. Eternal (featuring Tony Wakeford and Lesley Malone)
2. The Countless Reflections Of Non Matter (featuring Cecilia Bjargo)