Ovaj album će sigurno ostati zapamćen kao jedan od najboljih na našoj sceni

• Žanr: Death / Thrash Metal
  • Izdavač: One Records, 2002.
  • Web: –

Kakvo je samo prijatno iznenađenje ovaj album… Zaista sam oduševljen!

Alister je sastav koji mi se, iskreno, uopšte nije svideo kad sam ih prvi put gledao (Hard’n’Heavy fest), zbog toga što su tad svirali thrash metal, upravo onakav kakav nikad nisam mogao da svarim. Međutim, drugi put, tačnije u KST-u (13.7.2002.), kad su nesrećnim slučajem, ili bolje reći zbog loše organizacije, oni kao gosti ostavljeni da sviraju zadnji, iako su odsvirali samo dve-tri pesme, mogao se primetiti očigledan pomak u samom zvuku, naravno – na bolje. Sad su tu i klavijature, a clean vokali, usuđujem se reći, najbolji na domaćoj sceni trenutno. Impresioniran sam glasom ovog čoveka! Ovaj CD sam prvi put čuo kod prijatelja Roberta aka Demonica u Beogradu, i pre nego što ga je pustio, već sam pomislio – ufff, sad će onaj dosadni thrash. Kad, ne lezi vraže – melodični death metal, izmešan sa morem uticaja (od powera, preko Arcturus klavijatura). Sad je sve već druga priča, i jedva čekam da bend vidim uživo ponovo, što pre – to bolje.

E sad, album Memories and Dreams se sastoji od osam pesama, dok su ostale sa prvog albuma – Obscurity. I to je ukupno ovih 14 pesama. Oba materijala su snimljena u studiju Paradox, a objavljena su od strane beogradskog One Records. Hit pesama, malo je reći da ima! Par njih spadaju u samu elitu domaćeg metala – a to je sledeća „trilogija“ – „See You on the Other Side“ (posvećena preminulom Chuck Schuldineru, R.I.P.), „Flames“ i super balada „Fiction“, u kojoj su na najbolji način demonstrirani potencijali pevača ovog jagodinskog benda. Poslušajte ovu pesmu, pa procenite da li postoji bolji clean na ovim prostorima… Jedino na čemu bi pevač trebao da poradi jeste engleski jezik (naglasak istog).

Produkcija… studio Paradox. Studio koji će vremenom sigurno postati jedan od glavnih metal studija u zemlji Srbiji, još uvek ima par mana – zvuk bubnja kod većine bendova koji izađu odatle je – isti. To smatram za najveću manu produkcije. Iako je u pitanju živi bubanj, doboš, bas bubanj, činele – sve uvek zvuči isto. Naravno, ako zanemarimo to (većini je to i nebitna stvar, možda samo bubnjarima kojima je preslušavanje bubnja postalo profesionalna deformacija), dobijamo odličan i jak snimak.

Ovaj album će sigurno ostati zapamćen kao jedan od najboljih na našoj sceni, a najbolje je da to sami proverite. Najtoplije preporučujemo!

1. Flames
2. See You On The Other Side