Ono što je odmah uočljivo, i što zapada u oči (uši) prilikom prvog slušanja je veliki napredak na polju produkcije

• Žanr: Black Metal
  • Izdavač: Demo CD, 2002.

Hiper aktivna ličnost koja se krije iza pseudonima Bethor nas je i ovoga puta bacila u nedoumicu. Izdanje koje je veoma teško opisati, treći demo pod imenom Bewitchment of Mortal Agony.

Odmah da se razumemo, ja NE ZNAM ŠTA JE OVO. Ako na nešto i liči (tačnije, ako je nastalo pod uticajem nekog benda ili sl.), opet ne znam ko je u pitanju. Stoga ću ukratko reći ono što se može, prilikom preslušavanja samog materijala.

Čini ga sedam pesama plus jedna bonus. Ono što je odmah uočljivo, i što zapada u oči (uši) prilikom prvog slušanja je veliki napredak na polju produkcije. Bubanj, gitare, kao i vodeće klavijature su zaista dosta solidno isproducirane. Opet je tu bolestan intro, koji kao da dolazi sa neke druge planete. Životinjski nedefinisani krici zvuče zaista gadno (najbliži opis). Sledeća pesma pod imenom „Izra Segor Zeikon“ leži u senci atmosferičnih klavijatura sa prijatnim melodijicama, i naravno neizostavnim bolesnim vokalom preko. Naslovna stvar na albumu se sastoji iz pet delova. Prvi je opet intro, putem kojeg je opet primenjeno najjače oružje ovog čoveka – atmosferični SF pasaži (koji bi se mogli primeniti kao soundtrack u, recimo, napetim delovima Aliena). Nakon nje, sledi interesantan uvod u kojem je odsviran solo na el. gitari u hard rock maniru (čak i sa vah-vah papučom). Ostali delovi ove pesme upravo kao da su pravljeni za SF film. Strašno zvuče kad se puste pred spavanje, što ne preporučujemo.

Poslednja stvar, bonus koji je snimljen jos 1997. je live snimak, mada ne znam odakle, i da li pred publikom (jer se ništa ne čuje). Ukratko – bubanj je skoro konstantno „navijen“, blekersko „kucanje“, kao i pakleni vriskovi preko. Čak postoji i tekst, ali nerazumljiv. Možda je tako i bolje…

Sve u svemu – opet ponavljam, ovo je samo za upućene (ako i postoje takvi). Ovaj demo je otplovio u neke druge vode, no kako sam Bethor obećava, sledeći (četvrti) će biti njegov najbrži i najekstremniji rad do sada, i biće posvećen samo iskrenim black metal fanovima. Do tada, pokušajte doći do ovog, kao i prethodna dva izdanja. Takođe, kako sam informisan, uskoro će se u izdanju Rock Express Records pronaći Bethor album, kojeg će činiti probrane pesme sa sva tri dema.

1. Xenetration (Intro)
2. Izra Segor Zeikon

– Bewitchment of Mortal Agony