Sve što nam ostaje je da s nestrpljenjem očekujemo izlazak celog albuma. Ako su ostale pesme upola dobre kao ove dve, onda zaista imamo čemu da se nadamo!

• Žanr: Progressive / Power Metal
  • Izdavač: Promo CD, 2001.

Konačno smo dobili i promo CD ovog, veoma jedinstvenog metal benda na našim prostorima. Alogia je jedini srpski metal bend koji svira power/progressive metal, na tragu najboljih radova bendova Labyrinth ili Rhapsody!

Ovde je u pitanju side projekat braće Branković – Srđana i Miroslava, alfe i omege kultnog benda Psychoparadox. Želeći da pokažu da true metal nije mrtav u Srbiji, kao i da skrenu pažnju ljudima da postoji nešto osim blacka i ostalih ekstremnih pravaca, oni se hvataju u koštac sa ovim jako teškim (svirački) muzičkim stilom. Oko sebe su skupili zaista impresivnu ekipu: čak tri lead vokala: Nikola Mijić, Ivica Lauš i Bojan Milovanović (sva trojica su finalisti 3K Dur takmičenja vokala u organizaciji RTS), zatim odličnog bubnjara Damira Adžica (koji je svoje znanje i te kako prezentovao na Psychoparadoxovom Apeironu). Tu su još i Branislav Dabić na klavijaturama, Ivan Vasić na basu, kao i Ana Useinović i Nemanja Plazinić – prateći vokali.

Na ovom promo izdanju se nalaze dve pesme – „Iznad Vremena“ i „Sećanje Na Slike Iz Sna“, koje su preview onoga što će uslediti – a to je celi album, na kojem će se nalaziti 14 kompozicija koje će biti povezane u jednu. Ovaj album će biti urađen i na srpskom i na engleskom (što mi pozdravljamo!). Šta reći za ove dve pesme? „Iznad Vremena“ (koja je definitivno moj favorit) je brza, melodična, znalački aranžirana. Vokal (Nikola Mijić) zaista peva iz duše, klavijature su majstorski odrađene, a na gitarske solaže ne treba trošiti puno reči – virtuozne, bez gubljenja melodije, kristalno čiste. Što se tiče druge pesme „Sećanje Na Slike Iz Sna“, u pitanju je malo sporija kompozicija, a inače obrada benda Preety Maids (pesma A Place in the Night). Treba još samo reći da sveukupna produkcija zvuči neverovatno (album je sniman u ličnom studiju Brankovića – Paradox), u odnosu na do sad snimljene domaće albume.

1. Iznad Vremena
2. Sećanje Na Slike Iz Sna