Ovo je u svakom slučaju jako dobar potez, koji će, nadamo se, podstaknuti i ostale BL bendove da snimaju svoje pesme i objavljuju slična izdanja

• Žanr: Crossover Metal
  • Izdavač: Samoizdanje, 2001.

Ovde je u pitanju CD, koji služi za promotivne svrhe benda, i nije namenjen za prodaju. On će da bude deljen svima koji bi mogli da pomognu rad benda (od radio stanica do izdavačkih kuća), poručuju iz benda.

CD otvara naslovna numera „Away From Hate“ koja je trenutno udarna pesnica ovog benda. Produkcija zaista odlična. U njoj je sastav predstavio svoju crossover stranu, i stao rame uz rame, sa svim velikim imenima koji sviraju sličnu vrstu muzike. Naravno, ovu tvrdnju ćemo potkrepiti i delom, jer je bend odlučio da je postavi za download na svojoj stranici na MP3.com, tako da možete sami da prosudite. Nakon nje, sledi remiks pesme „In My Head“, koju je uradio Saša Vukelić (Avance), zajedno sa Ratkom Đurićem, i to kao eksperiment. Inače, bend velike nade ulaže u ovu pesmu, koja je pokazala nešto blažu i komercijalniju stranu benda, i koja bi trebala da „osvoji ženski deo publike“. Dalje slede tri pesme, snimljenje uživo u banjalučkom klubu Studenac, na jednom od nekoliko nastupa koliko je bend do sad imao. Zbog loše tehnike, zvuk i nije najsavršeniji, ali može se zaključiti kako bend zvuči uživo – moćno i beskompromisno.

Ovo je u svakom slučaju jako dobar potez, koji će, nadamo se, podstaknuti i ostale BL bendove da snimaju svoje pesme i objavljuju slična izdanja, jer je to jedini način da se dopre do šireg kruga publike. Međutim, zadnje vesti su da je ovo najverovatnije i poslednji snimak ovog benda, dok su isti ljudi danas prisutni u bendu Amalia, progressive metal sastavu, koji ćemo čim pre predstaviti na ovim stranicama.

1. Away From Hate
2. In My Head (Remix by Avance)
3. Never Again (live)