Što se tiče same produkcije, album je sniman u kući hodajuće R’n’R legende Vlade Jeta (Radio 202), i produkcija je zadovoljavajuća i mnogo bolja nego ranije

• Žanr: Grindcore
  • Izdavač: Rock Express Records, 2003.
  • Web: Rockexpress.org
  • Piše: Darko Živković

U, baš sam se umorio dok sam pisao tracklist… Sigurno znate da je Acroholia ubedljivo najstariji grindcore bend u Srbiji, a i u ostalim ex-YU republikama. Dosta su poznati, imaju gotovo kultni status na svetskoj extremnoj sceni, najviše iz razloga što su imali nekoliko split izdanja sa bendovima poput Entrails Massacre, Yacopsae i Intestinal Disease. Upućeni u grindcore dobro znaju gde se danas nalaze ovi nabrojani sastavi. Acroholia je davala intervjue za fanzine i magazine svuda po svetu (Brazil, Italija, Švajcarska, Slovenija…), tako da su fanovi sa svih kontinenata upoznati sa muzikom ovog beogradskog benda.

Ovo je njihov prvi oficijelni album, posle tri uspešna demo snimka. Na samom CDu se (kao što gore možete videti) nalazi 29 numera. Najviše ima novih pesama, snimili su i neke stare, a uradili su i dve odlične obrade britanskih kraljeva žestokog zvuka Napalm Death. Što se tiče samog stila sviranja, tu nema mnogo promena od ranije, i dalje su okrenuti ka zvuku već pomenutih Napalm Death, ali iz Scum perioda (prvi Napalm Death album). Što se tiče same produkcije, album je sniman u kući hodajuće R’n’R legende Vlade Jeta (Radio 202), i produkcija je zadovoljavajuća i mnogo bolja nego ranije. Snimatelj je bio čovek po imenu Nebojša koji je u svom životu producirao sve i svašta (od Regine do Šabana Bajramovića).

Ono što ovom izdanju dodaje još veće uživanje je zanimljiva Slobina bas distorzija koja bukvalno „zuji“ svih 30-ak minuta, koliko album traje. Bzzzzzzzzzz! I ostali članovi razbijaju; Ilija odlično kombinuje i scream i growl vokale, Bane bombarduje moćnim rifovima, a Uroš još jednom pokazuje kako treba zakucavati bubanj (znate li da on svira i u jednom pop bendu?!?). Šta je još interesantno? Pomenuo sam da album traje 30-ak minuta, a poslednja numera „Kolevka“ čak 13 minuta?!? Da li ste nekad čuli da je neko uradio grindcore pesmu koja traje 13 minuta? Ma, mi smo baš lud narod!

Inače, ovaj album je trebala objaviti nemačka etiketa Klasma Records, ali ništa od toga. Obavezno nabavite!

1. Stone Face
2. Face Skin Harm