Ova grupa radi u nepotpunoj postavi, jer za ovakav bend, potreban je i vokal na nivou, pa Faith, Love & Hope očajnicki traže nekoga ko bi bio na visini zadatka

• Žanr: Power / Progressive Metal
  • Izdavač: Demo CD, 2003.

Faith, Love & Hope je grupa koja dolazi iz Niša, i koja, najkraće rečeno, svira power/progressive metal, poletnih solo deonica na gitari, veoma dobro rešenih klavijatura… Sastav broji sledeće članove: Laila Afsoon – klavijature, Zoran Jovanović Builder – gitare, Dragan Nikodijević – bas gitara i Damir – bubanj. Možda će nekima ovaj bend biti poznatiji pod starim imenom Mr. Body Builder, s obzirom da su pod tim imenom svirali još od 1991! U toku svog rada, Mr. Body Builder je imao dosta zapaženih nastupa po jugu Srbije, a izdvajaju se odlični nastupi na gitarijadama u Kuršumliji, Leskovcu, Prokuplju, Vranju, Nišu, gde je grupa uvek osvajala jedno od prva tri mesta. Znači, sympho progressive-power metal, sa dosta ethno elemenata.

Ova grupa radi u nepotpunoj postavi, jer za ovakav bend, potreban je i vokal na nivou, pa Faith, Love & Hope očajnicki traže nekoga ko bi bio na visini zadatka, a vokal kakav njima treba nije baš lako pronaći na našim prostorima (recimo miks Roy Khana, Ronnie James Dia, Russel Allena, dakle čvrst, muževan vokal). Ovo je demo materijal, na kojem se nalazi devet instrumentala (dok ne pronađu vokala), sa programiranim bubnjem. U svakom slučaju, može se nazreti sav potencijal koji bend poseduje, a pomenuo bih „From My Serbian Soul & Heart“, „I Can’t Believe“, Malmsteenovsku „Love’s Magic“…

Mi im želimo sve najbolje u daljem radu, a svi oni koji misle da bi mogli i da žele da zapevaju u ovakvom sastavu, neka odmah kontaktiraju bend.

1. Eclipse of the Sun
2. From My Serbian Soul & Heart