Zaista, materijal svirački nema nikakve mane, a i kako bi, kad sam bend radi i postoji duže nego svi koji su trenutno na sceni kod nas

• Žanr: Power / Thrash Metal
  • Izdavač: Promo CD, 2003.
  • Web:

I tu smo sa poslednjim Promo izdanjem beogradsko/smederevske power baterije poznate pod imenom Rapid Force! Kole i kompanija ne znaju za predah, pa su se vratili na velika vrata. Nažalost, ostaje činjenica da zvuk koji bend neguje nije zastupljen na našim prostorima, rekao bih – ni minimalno. Pantera/Machine Head kombinacija bi sigurno savršeno prošla na američkom kontinentu, ali zaista ne znam šta se sa tim može uraditi u srcu Evrope.

Na CDu se nalazi pet pesama, a pored njih, tu su kao bonus postavljeni i biografija, foto galerija, veoma efektan (jedan od najboljih domaćih, sigurno!) spot, za pesmu Hero, kontakti, info o studiju gde je materijal sniman. Veoma profi i svetski! Ovih pet pesama krasi odlična produkcija (studio Chameleon), moćni i čvrsti rifovi, bas bubanj koji raznosi, Anselmo-like vokal… Zaista, materijal svirački nema nikakve mane, a i kako bi, kad sam bend radi i postoji duže nego svi koji su trenutno na sceni kod nas (stara garda, iz doba vladavine Bloodbath, Heller, pa i Bombarder!). Uz pomoć mlađih snaga, ali samo po godinama, nipošto po iskustvu – Damira „Psychoparadox“ Adžića, koji se u ovom bendu oseća kao na domaćem terenu. Potpuno savršeno odrađen posao!

To bi bilo to, ljubitelji pomenutog zvuka, i bendova, američkog metala, sigurno će se pronaći u ovim pesmama, stoga im toplo peporučujem ovaj materijal. Ostaje da vidimo za koga će album biti objavljen. I za kraj, jedan zanimljiv momenat – u pesmi Bad Liar, u uvodu i na kraju pesme, čuju se gusle. Gusle i metal. Na koji vas to bend podseća?

1. Bad Liar
2. Hero
3. Who Wept for Them