Mislim da ipak treba sačekati da Downstroy napravi nešto više…

• Žanr: Mosh Metal
  • Izdavač: Promo CD, 2004.
  • Web: Downstroy.co.sr
  • Piše: Ana Stević (Nocturne Magazine)

Polako se razmnožavamo, kako bi se mnogi izrazili. Evo prilike da predstavimo jedan veoma mlad bend iz Kikinde. Ukoliko krenemo od imena, možemo zapaziti reč Downstroy, koja se u potpunosti uklapa u koncept projekta. Ova petočlana postava je počela da radi na proleće 2004., da bi uskoro zabeležila i prvi studijski snimak. Snimljen je demo sa jednom pesmom + outro, što je za priznati veoma malo za celokupni utisak. Međutim, na demu se nalazi i spot za pesmu Respond i još nekoliko live snimaka (doduše bez zvuka, ali da se osetiti atmosfera :)). Demo je nazvan 0051 sa solidnijom produkcijom, s obzirom da je demo u pitanju.

Zvuk koji se može čuti na Respondu jeste mosh metal, po rečima članova, tj. thrash/core, ako mene pitate. Za instrumental Acoustro je zaista pohvalna činjenica da je odsviran, a ne kompjuterski programiran, i koliko se može zapaziti u ovoj pesmi im je od pomoći bio dodatni član Vatrin (konga/vatra). Veoma značajan uticaj na Downstroy jeste ostavio rad Maxa Cavalere, kako su i sami članovi izjavili, međutim veći udeo ima rad benda Soulfly, po mojoj proceni. Cela pesma jeste urađena veoma lepo, čak moram pomenuti da neke osobe kojima sam pustila demo su zapitale da li je ovo domaći bend?! Mislim da to dovoljno govori za sebe.

Svi znamo da je ovaj žanr značajno nezastupljen ovde u Srbiji, ali isto tako se zalažem i trudim kao i mnogi da bude značajnije zastupljen u budućnosti. Mislim da ipak treba sačekati da Downstroy napravi nešto više… ukoliko sve to bude zvučalo ovako kako je zamišljen i predstavljen putem ove jedne pesme, samo mogu reći – fantastično!

1. Respond
2. Acoustro