Old school death metal floridske škole sigurno je ogromna inspiracija za Retribution muziku

Sa Retributionom smo već imali priliku da se susretnemo na kompilaciji srpskih bendova Forces of Anger (Multimedia Records), gde su se ovi smederevci predstavili sa pesmom The Demon Seed. Sigurno da su kvalitetom skrenuli pažnju na sebe, s obzirom da se pre nije moglo često čuti za njih. Neke stvari će biti jasnije ako pomenemo da su u ovom bendu i članovi popularnih Alogia/Psychoparadox – Damir Adžić za bubnjem i Ivan Vasić na basu. Preostala dva podjednako važna člana su Dušan Šupica (vokal) i Ivan Kostić (gitara).

Album je snimljen u delovima, u studiju Češnjak (bubanj), i u kućnom studiju članova benda, a postprodukcija je urađena u Paradox studiju. Konačan zvuk odlično pristaje ovom bendu. Old school death metal floridske škole sigurno je ogromna inspiracija za Retribution muziku. Brza svirka, precizni kompleksni rifovi, melodičnost… Ne bih rekao da na ovim prostorima postoji još ovakvih bendova, a ne verujem i da će trebati dugo čekati da album bude objavljen. Ako je verovati ovom promo disku, biće to veoma dobar materijal.

Što se multimedijalnog dela tiče, ključan momenat je naravno video za pesmu The Value Of Suffering. Spot je, bez ikakvog lažnog preterivanja, jedan od najboljih ikad snimljenih kod nas, naravno u metal muzici! Kvalitet i obrada slike, takvi su da se ni jedna satelitska muzička kuća ne bi postidela da ga pusti. Dalje, bonus deo diska odlično je sređen, sa kontaktima, biografijom… pa su sve oči sada uprte u Rock Express Records, dok čekamo da se ovaj album nađe u prodaji. Valjda nećemo dugo.

1. The Demon Seed
2. Burn
3. They Must Die