U ovoj recenziji fokusiraćemo se na sastav Decontrolled, jer smo vam ranije predstavili Draconic promo, koji se i ovde nalazi

Decontrolled, beogradski frajeri uvek raspoloženi za alkohol, žene, i žurke, snimili su debi album. Self Portrait, kako se isti zove, promoviše se putem ovog split promo CDa, gde Decontrolled imaju kompanjone u vidu benda Draconic. O Draconicu smo već sve rekli vezano za ovaj materijal (Promo 2007.), a da vidimo mi malo o čemu je reč kad je Decontrolled u pitanju.

Pre svega, bend je stabilizovao i pošteno proširio postavu, pa ih sada ima sedamorica. Kako će se tolika bratija ozvučiti uživo, ostaje da vidimo, kad počnu sa koncertnom promocijom. Materijal je sniman u Chainroom studiju, Senta, i ako ste u toku sa novijim snimcima srpskih bendova koji su svoje materijale tamo snimali, jasno vam je da produkcija mora da valja. Valja i ovde, nije sporno uopšte.

Muzika koju Decontrolled izvode moderna je, što je jasno i pre slušanja, ako se obrati pažnja na muzički ukus članova benda. Nabijena straight in face produkcija, čvrsta rifologija, agresivan, praktično metalcore pristup, klavijature, semplovi… i tako dolazimo do vokala. Tri čoveka se drže mikrofona u ovom bendu, i po ličnom mišljenju, to je možda malo previše. Vokalna sekcija je OK kad izdvojimo svakog pevača posebno, ali zajedno, u refrenima, na momente znaju zvučati konfuzno, teško je razumeti tekstove i fokusirati se na muziku. Pretpostavljam da je i njima sve ovo novo, pa ćemo videti kako će se te stvari složiti u budućnosti.

Za sada treba reći da je Decontrolled na dobrom putu, imaju kvalitetan materijal, dobro osmišljene kompozicije, iza njih je Terra Nostra menadžment, dakle profesionalniji nivo nego što je to standard na domaćoj sceni. Do albuma toliko, a sve pesme sa ovog promo diska možete skinuti na adresi www.terranostra-promotions.com/decontrolled.

1. Decontrolled – Nameless
2. Decontrolled – Awakening II
3. Decontrolled – Self Portrait