Na stranu sva priča, ali Heaven Rain je bez sumnje jedan od najozbiljnijih projekata koji su aktivni u ovom trenutku na domaćim terenima

Uvodne reči vezane za ovaj bend dali smo u recenziji prvog snimka. Banjalučani su nastavili sa radom, i kompletirali prvi „zvanični“ promo disk, kojeg čini pet trackova, od kojih su dva instrumentala.

Prvi instrumental zove se Final Point, i otvara CD. Sastav nastavlja da realizuje svoje ideje kroz melodični power (finske škole) i progressive metal, sa dominantnim klavijaturama, efektnim (radio friendly) aranžmanima, vrhunskim gitarskim deonicama, a sve to kroz sasvim zadovoljavajuću produkciju, s obzirom da se radi o kućnim uslovima. Na stranu sva priča, ali Heaven Rain je bez sumnje jedan od najozbiljnijih projekata koji su aktivni u ovom trenutku na domaćim terenima. Poslušajte samo tu svirku, i stvari će vam biti jasne. Ipak, akademsko obrazovanje nije nešto što srećemo kod domaćih metal muzičara svaki dan, teorija nikad ne može da naškodi.

Glavni čovek projekta bio je i ostao Goran Baštinac, i ovo što slušamo su njegove ideje, aranžmani i tekstovi. Gitare i dalje svira Igor Paspalj, a na vokalima je Božidar Šević. Dakle, ekipi još nedostaju basista i bubnjar, pa da vidimo kako će to izgledati na živim nastupima. Za razliku od prvog diska, ovaj je bogatiji za pomenuti instrumental, i pesme Go Away i Beauty of You (Can’t Stay i Rain Will Fall Again čuli smo i na prvom disku). Dve nove pesme su potpuno hitične, melodične, prepune odličnih gitara/sint deonica, i svakako su prijatne za slušanje. Božidar se snalazi koliko može sa vokalnim deonicama, jer čovek peva nešto drugačije stilove u nešto drugačijim bendovima.

Rezultat će bez sumnje zadovoljiti sve fanove pomenutog žanra, a posebno one kojima Sonata Arctica/Nightwish zauzimaju važno mesto u srcima.

1. Final Point (instrumental)
2. Can’t Stay