From the Wrong Side of the Aperture je srpski metal album godine

• Žanr: Modern Metal
  • Izdavač: Pre-release 2008. / Noisehead Records, 2009.

U pauzi između proveravanja ponude stanovitog satelitskog kanala koji emituje adult materijal, tačnije, nakon minutnog promatranja klipa u kojem simpatična devojka i nešto manje simpatičan mladić bludniče, a potom se mladić izvrne na glavu i počne da obrađuje sam sebe, do samog vrhunca kad mu čak nije bilo teško ni da istrese (sopstveni) sadržaj u (sopstvena) usta (da proste oni slabijeg srca), a što je devojka svesrdno podržala uzdasima, odlučih da je vreme pravo, da su se planete poklopile, i da je došao trenutak da se utisci vezani za drugi dugosvirajući album beogradskih modernih metalaca bace na papir.

draconic-smpalbumgodine2008Draconic, jelte. Prođe ova ekipa ogroman put od cyber black metal korena, do nečega što bi se bez problema uklopilo u današnju ponudu bilo koje etabilirane metal izdavačke kuće. Tu su svi elementi potrebni za tako nešto, and then some! From the Wrong Side… je u dva navrata snimljen u studiju Chainroom u Senti (prvu verziju ranije recenzirasmo), a razlike su u kraćim crtama sledeće: produkcija je ovaj put nekih 5 puta bolja, zvuk je konkretniji, puniji, pesme su u nekim momentima drugačije aranžirane, dok je možda ključan detalj taj da je bubanj ponovo snimljen, tj. odlupao ga je novi član – mlađani Mića (ex Downstroy, Fonic, Apocalypse), a kako taj “trpa”, to je svima iole upućenijima već od ranije poznato!

Draconic danas zvuči kao sastav najvišeg ranga, tehnički, idejno i vizuelno su besprekorni. Ove pesme oplemenjene su elementima raznih žanrova, kako onim tipičnim za pravac kojem bend pripada (a to je u ekipi sa recimo Soilwork, Scar Symmetry, Meshuggah, In Flames, jasno vam je sve…), tako i onim možda neočekivanim, ali kombinacija je jestiva (i originalna, taman do potrebnog sticanja prepoznatljivosti), i ne zastaje u grlu prilikom konzumiranja. Još ostaje da vidimo da li će se dočepati neke izdavačke kuće, jer zaista treba biti slep (gluv, u stvari) pa ostati ravnodušan na ovako nešto, nevezano za činjenicu da je zemlja porekla Srbija, a ne Švedska.

From the Wrong Side of the Aperture je srpski metal album godine!

1. Through Escape
2. Opaque