Za EP Deadly Pollution može da se kaže da predstavlja mešavinu thrasha sa istočne (Njujorška thrash škola) i zapadne (Bay Area) obale SAD, i britanskog metal zvuka

• Žanr: Thrash Metal
  • Izdavač: Samoizdanje, 2008.
  • Piše: Jaroslav Milanović

Deadly Mosh je kragujevački thrash metal sastav, koji je počeo sa radom sredinom 2008. godine. Definitivno spadaju među najmlađe bendove na našoj sceni (prosek godina u bendu je 17). Ovo je njihovo prvo izdanje, koje sadrži četiri pesme u veoma dobroj produkciji. U pravoj navali thrash i speed bendova, malo koji može da se pohvali da je izdao bilo kakav materijal, a posebno da je kvalitetan. Deadly Mosh je bend koji ide upravo suprotno sa tom konstatacijom, što i nije teško kada se skupi grupa mladih entuzijasta koji punim plućima udišu thrash/speed metal.

A sad malo o samom materijalu. Za EP Deadly Pollution može da se kaže da predstavlja mešavinu thrasha sa istočne (Njujorška thrash škola) i zapadne (Bay Area) obale SAD, i britanskog metal zvuka. Bend kao najveće uzore navodi bendove poput: Nuclear Assaul, S.O.D., D.R.I., Sabbat (britanski), Venom, Agent Steel… To se jasno može videti u vokalu koji ide do visina Agent Steela, pa se spušta na dublju varijantu poput Venoma ili Sabbata. EP otvara, kako su je oni nazvali, „njihova himna“ Deadly Mosh, koja ima veoma pevljiv refren i u kojoj kec ne staje. Nakon nje sledi Straight to Hell sa klasičnim „udri-zakolji“ tekstom. Sledeća je Fuck Holy War, pesma sa tabu temom o ratu između hrišćanstva i islama. Poslednja pesma je Suck my Balls, u kojoj se odlično uviđa uticaj crossover bendova poput D.R.I. ili S.O.D.

U narednom periodu, ocekuju se par njihovih svirki, kao i split izdanje sa thrash bratijom Pollution za izdavača Terror Blast Production. I još treba napomenuti da se na njihovoj myspace stranici nalazi link za skidanje EPa.

1. Deadly Mosh
2. Straight to Hell
3. Fuck Holy War