„Problem“ sa ovakvim izdanjima je što niti su dovoljno metal za metal populaciju, a sa druge strane, nisu dovoljno pitki za prosječne konzumente

Pred nama je debi album sastava New Mythology, ekipe iz Novog Sada koja postoji još od 2005. godine, no, eto, tek sada su stigli do prvog albuma. Prije toga su izbacili demo i dva singla. Znajući kako je teško svirati bilo kakvu muziku na ovim prostorima, ma koliko čudno ovo djeluje, nije preterano iznenađujuće. Nekad baš treba vremena da se sve kockice poklope.

Album nam donosi 11 pjesama, koje su uglavnom u srednjem tempu, tako da donekle pružaju osjećaj jedne iste, duže pjesme. Žanrovski šetaju od ex-YU rocka, gothic rocka do heavy metala. No, mada ima vrlo zanimljivih metal momenata i distorziranih gitara, teško da bi se ovaj album mogao svrstati u heavy metal. Vokal je poprilično grub za ovako nešto, mislim da bi se bolje snašao u nekom bendu a la Grave Digger. Jednostavno bi ovdje ipak trebao neko s mekšim pristupom materiji, jer je i muzika takva. Meni je lično na prvo slušanje za uho zapala poslednja pjesma „Vojnik“, mada kasnijim preslušavanjem definitivni favorit je „Na krilima belog orla“.

New Mythology

Sama produkcija je mogla biti i bolja za ovakav žanr, s posebnom zamjerkom na zvuk bubnja, koji nema skoro nikakve dinamike. E, sad, „problem“ sa ovakvim izdanjima je što niti su dovoljno metal za metal populaciju, a sa druge strane, nisu dovoljno pitki za prosječne konzumente. O ukusima se naravno ne raspravlja i ovaj tekst je samo lični utisak.

Moram da dodam da je bend mogao poraditi više na vizuelnoj prezentaciji. Kad su već na raznim internet platformama, profi photosession ne bi bio zgoreg, jer slika benda (bez instrumenata) ne daje nikakav utisak da je u pitanju bilo kakav, a kamoli metal bend. Muzika jeste najbitnija, no, osim što je umjetnost, takođe je i biznis, a i u metalu se kao i svuda bolje prodaje ljepše upakovani proizvod.

New Mythology – Svojim putem spisak pesama:

1. Vukovi i psi
2. Pogledaj u oči