Imaju znanje, kvalitet i resurse za mnogo više od obitavanja na lokalnoj sceni i sviranja po ovdašnjim klubovima

• Žanr: Death Metal
  • Izdavač: Noisehead Records, 2009.
  • Web: Awaitingfear.com

Awaiting Fear je beogradski old school death metal bend, čiju okosnicu čine front(wo)man Alisa i gitarista Igor (inače, bračni par, upoznaše se na Slayer koncertu na Exitu, i uzeše dva meseca kasnije). Sa aktivnim radom, nakon kompletiranja postave, bend je startao 2007. godine. Solidan broj koncerata je iza njih, a autorski rad je nadahnut bendovima Obituary, Bolt Thrower, Cannibal Corpse, Napalm Death, Deicide i dr.

Dead Inside je debitantski album AFa (pre ovoga, jedno EP izdanje za beogradski label Dark Revolution), i samo što nije objavljen za austrijski Noisehead Records, koji još jednom pruža podršku metal bendu iz Srbije (Draconic je probio led). Dakle, još jedna ekskluziva na Srpskom Metal Portalu.

Produkcija ovog albuma predstavlja prijatno iznenađenje za uši vašeg recenzenta. Oldschool, jeste, ali sve precizno, znalački i jasno definisano u zvučnoj slici, gitarski rad za svaku pohvalu, bubnjar radi pošten posao, dok Alisini growl vokali, u kombinaciji sa muškim screamovima (Lazar, basista, njuška dobro znana svim redovnijim posetiocima YUMetal foruma), zaista su dobitna kombinacija za sve one koji poštuju ovaj žanr.

Rifovi su razorni, i sasvim sigurno su udarna snaga ovog albuma! Dakle, death metal kakav treba (mora!) da bude, i nakon svega, uopšte ne čudi odluka Noiseheada da podrže AF izdavanjem albuma. Ako tome pridodamo i podatak da Relapse distribuira album na USA teritoriji, zaključak je da se stvari odvijaju i više nego povoljno za ovaj bend. Imaju znanje, kvalitet i resurse za mnogo više od obitavanja na lokalnoj sceni i sviranja po ovdašnjim klubovima (uverićete se nakon preslušavanja albuma), pa ostaje da vidimo šta će (im) budućnost doneti.

1. Funeral Throne
2. Globalistic Culture
3. Decomposed