Nadimač je total thrash/speed metal sastav, ali hardcore (stara škola) momenti im takođe nisu nepoznati

• Žanr: Thrash / Speed Metal
  • Izdavač: Pre-release, 2009.

Thrash metalna ekipa Nadimač, ma koliko je neozbiljnom smatrali, sasvim je ozbiljna u ostvarenju postavljenih ciljeva – svirke, album, širenje metala… Svirki imaju, poslednja je bila kao support Municipal Wasteu u beogradskom SKCu, najavljena jedna na (thrash) metal festu u Banjaluci za kraj septembra, album (ovaj ovde) samo što nije objavljen za Area Death Productions (iz Kine!)… A šta je sve to, nego – širenje metala?

Zadržimo se za početak na nazivu ovog albuma… bez sumnje – genijalno. 🙂 Ništa „bolja“ situacija nije ni sa nazivima pesama – Metal je rat, Usro si motku, Hrani babu da te ujede, Zmajeva jajca… Nadimač je total thrash/speed metal sastav, ali hardcore (stara škola) momenti im takođe nisu nepoznati, pa će tako pojedini elementi znati da podsete i na kraljeve tog zvuka kod nas – SMF. Dakle, u pitanju je muzika koja u živom izvođenju može izazvati sve akcije iz metal rečnika koncertnih pojmova – headbanging, mosh pit, stage diving itd. A kec ritam, što je sasvim logično, dominira materijalom. Ne bi ni valjalo da je drugačije…

Par reči i o produkciji – to je to. Thrash metal sa zajebantskim tekstovima ne bi ni trebao da zvuči drugačije nego što zvuči – živo, sirovo, neispeglano, beskompromisno.

Očekuje se da će ovaj album izaći početkom oktobra meseca, a kako je najavljeno iz tabora benda, prvi tiraž je 1000 CDova, od kojih prvih 100 ide kao diehard pakovanje sa prišivačima, majcom, i sl. Pa, thrash metal freakovi – obratite pažnju!

1. Metal je Rat
2. Headshot u Glavu
3. Zlo i Naopako