Mor je mlađi sastav koji će srpsku metal scenu u inostranstvu da predstavlja na pravi način

• Žanr: Black Metal
  • Izdavač: Forgotten Wisdom, 2009.
  • Web: Mor.st

Ovaj beogradski sastav (ili klan, kako sebe vole da opisuju) pratimo od samih početaka, tj. predstavili smo vam sve njihove dosadašnje snimke – kasetno izdanje U Spoznaji (2006.) i promo kompilaciju Crni Bivo u Srcu (2008.), a evo, došao je red i na prvi zvanično objavljen full length nazvan – Hram Krvi i Praznine.

Mor je sastav koji ne prati trendove koji su black metal scenu zahvatili još od samih početaka. Nemaju pentagram u logotipu, niti na omotu, pristup tekstovima nije površinsko-satanistički i unapred predvidljiv, pevaju na srpskom jeziku, baveći se složenijim i običnom smrtniku srodnijim temama: teskobom koju današnji čovek oseća, besmislom, životnim mukama, kritikovanjem površnosti i proseka… Veliki plus za tekstove.

Produkcijski deo posla adekvatno je obavljen „u rupi u zemlji“, tako nam podaci na omotu kažu, a mi prenosimo. Ta „rupa“ je očigledno opremljena solidnom tehnikom, ili u njoj živi producent koji poznaje black metal, jer Mor zvuči i više nego pristojno, dovoljno razumljivo, a opet sirovo, živo i iskreno. Vokali, kao i do sada, i više su nego razgovetni, klavijature se oglase tek tu i tamo, dok mid tempo preovladava, kada biva smenjen blast beatovima, dok u gitarskim rifovima razaznajemo i thrash, pa i heavy metal.

Saberi, oduzmi, rezultat je vrlo dobar. Mor je mlađi sastav koji će srpsku metal scenu u inostranstvu da predstavlja na pravi način (izdavač je iz Francuske, usput da pomenemo), album je sa svih tačaka realizovan kako treba, a pesme su dovoljno inspirativne da ostaje želja za ponovnim i detaljnijim preslušavanjima, što je najveći kompliment koji debi album može da dobije. Podržite ih!

1. Gavran Koji Ometa Pažnju
2. Ja Sam Tvoj Neprijatelj!
3. Sahrana