Sve je tu, čvrsta ritam sekcija, rifčine i naravno prepoznatljivo Kojotovo pevanje. Kada na sve to dodamo i odličnu produkciju Citadela studija, te vrlo smišljene aranžmane, dolazimo do jasnog zaključka da sa ovom trojkom apsolutno nema šale

Ethiopian Mountains sam najviše puta preslušao u 2019. godini i to sigurno govori nešto. Nakon dosta vremena, pregršt najava i odlaganja, dugo očekivani debi album beogradskog tria Remedy napokon se pojavio i to u izdanju Ammonite Recordsa koji godinama unazad pruža podršku gotovo svim Kojotovim projektima. Album je objavljen digitalno i na vinilu. Verujem da bi me Kojot sada ispravio i rekao da ovo nije projekat već pravi pravcati bend na kojem je snage udružio sa Škorom, bubnjarem sa kojim je svirao u starom HC bendu Dead Ideas. Sa druge strane, cela priča je i nastala na jednoj od bezbroj pauza matičnog mu benda Eyesburn.

Remedy

Međutim, koliko god nas oni ubeđivali da je ovo potpuno druga priča, zvuk, rifovi, refreni i ostalo, mene (ipak) podsećaju na malopre pomenuti Eyesburn i jednostavno se čuje da je većina materijala iz Kojotove (pre)bogate muzičke kuhinje. Sve ovo naravno nipošto, ali nipošto ne umanjuje Remedy priču, jer ovde recimo trombona i ostalih elemenata koji su proslavili Eyesburn gotovo da i nema ili se pojavljuje samo u tragovima. Radi se o čistokrvnom 90’s rock izdanju, koje će se možda ponajviše svideti ljubiteljima Dog Life albuma (pesma „Bigman“), stonera („Save Your Wishes“), post hardcore, motörhedovske „Local Kids (Of Rock’N’Roll)“, pa i grunge zvuka. Tekstovi su u odnosu na Eyesburn mnogo ličniji i drugačije tematike.

Domaća muzička scena dobila je vrlo bitno izdanje o kojem će se dugo pričati

Sve je tu, čvrsta ritam sekcija, rifčine i naravno prepoznatljivo Kojotovo pevanje. Kada na sve to dodamo i odličnu produkciju Citadela studija, te vrlo smišljene aranžmane, dolazimo do jasnog zaključka da sa ovom trojkom apsolutno nema šale. Domaća muzička scena dobila je vrlo bitno izdanje o kojem će se dugo pričati. Ostaje nam da vidimo i kako će se stvari dalje odvijati i kako će naredni materijal zvučati. Ja (pre)zadovoljan!

Remedy – Ethiopian Mountains spisak pesama:

1. Ethiopian Mountains
2. Feeding the Stone