Porediti ova izdanja s bilo čim današnjim iz žanra bilo bi apsurdno, stoga nema standardne ocjene. Sve što se može reći je: KVLT!

Čuvajte se nevjernici našminkanih lica! Reizdanja prva dva albuma kvltnog domaćeg thrash metal benda Bombarder su tu. Konačno dostupna u CD formatu, ova prva dva izdanja su raritet među kolekcionarima, a stare ploče dostižu veoma visoke cijene na berzama. Grom Records je konačno (ne znam šta se ovoliko čekalo) učinio prva dva albuma dostupna na diskovima, dok je omote vizuelno sredio i pripremio Čaba Nemet. Prije tri godine Nuclear War Now! Productions su objavili dupli LP Speed Kill/Bez milosti, tako da je sa time ponuda zaokružena.

Za one koje nisu upućeni u rad Bombardera (ako takvih uopšte i ima, a da čitaju ovo), u pitanju je metal bend s najdužim stažom na domaćoj sceni. Ova dva albuma su iz sarajevske faze benda, koja završava izbijanjem rata na području bivše Jugoslavije i preseljenjem frontmena Neše u Beograd gdje okuplja novu ekipu i nastavlja s radom. No, to je neka druga priča –  ovdje je fokus na prva dva albuma.

Bombarder

Mada nije praksa da recenziram dva albuma u jednoj recenziji, ovdje se to komotno može uraditi, jer zvuče kao A i B strana istoga. Oldschool thrash metal s rock uplivima. Ono što prvo izdvaja ovaj bend od ostalih je Nešin vokal koji na specifičan način prezentuje tekstove. Nekome to možda zvuči smiješno, no, kad se pogledaju svjetski bendovi iz tog vremena, to je to. Ako ne produkcijom i sviračkim umijećem – tekstualno, definitivno. Pogotovo ako se uzme gdje i kad je ovo snimano. Da budem iskren, kad sam prvi put čuo Speed Kill neke ’92, ništa mi tu nije bilo jasno. Sad mi, međutim, nije jasno šta mi tu nije bilo jasno.

Bombarderova svirka se odavno uozbiljila i napredovala od ovoga, međutim, duh koji se ovdje osjeća jednostavno izbija iz zvučnika. Nema svrhe izdvajati neku pjesmu posebno, jer konkretno melju od prve do zadnje. Preporuka svakome koga zanima domaći metal zvuk. Porediti ova izdanja s bilo čim današnjim iz žanra (Speed Kill je izašao 1989., a Bez milosti 1991.) bilo bi apsurdno, stoga nema standardne ocjene. Sve što se može reći je: KVLT!

Bombarder – Speed Kill spisak pesama:

1. Bombarder
2. Metalni Bog