Presuda je sledeća – Soul Revolution je domaći metal album godine 2009. po izboru Srpskog Metal Portala!

Mlađani Kragujevčani Forever Storm dokopaše se i prvog zvaničnog izdanja. U pitanju je dugosvirajući album Soul Revolution, koji je krajem protekle godine objavljen za beogradski One Records. Stefan, Miloš, Vladimir i Vuk realizovali su album kakav do sada nije snimljen na srpskim prostorima; heavy metal protkan power/prog/thrash elementima zvuči toliko zrelo i dosledno, da je veoma teško poverovati da im je ovo tek debi izdanje!

albumgodine2009Da udarimo odmah u srž – detalj koji izdvaja Forever Storm od gomile sličnih, i generalno gledano mnogobrojnih teškometalnih muzičkih sastava današnjice, jeste onaj koji se tiče kvaliteta i idejne realizacije samih pesama – hit do hita imamo ovde. „Gunslinger“, „Battle Cry“, naslovna pesma, „Storm“, „Once Again“… nose u sebi duh kakav se retko sreće na domaćoj sceni, ali nažalost, sve ređe i na inostranoj! A hit kao hit, baš kao i bilo koji finalni proizvod, ne bi bio „to“, ako i propratni elementi nisu adekvatno realizovani. A to bi naravno bili: 1. produkcija, i 2. dizajn omota. FS su superiorni na oba polja – produkcijski rad obavljen je u lokalnom studiju Metal Design (potpisani producent je Ivan Ilić, iz KG benda Darkshines), koji kvalitetom ozbiljno parira nekolicini do sada glavnih destinacija srpskih metal bendova (Chainroom, Draft, Paradox), dok je za dizajn omota, angažovan iskusni vuk Bane Kerac, koji je „ulovio“ atmosferu i obavio pošteno dobar posao. Na sve to ako dodamo neobuzdani mladalački duh i energiju koja se ili oseti ili ne (a ovde se i te kako oseti), rezultat nije ni mogao biti drugačiji.

Forever Storm čine, kako upućeni već i znaju, mladi momci. Ali kvalitet prezentovane svirke govori nam nešto sasvim drugo – gitarska rešenja (rif/solo) su zrela i noseći deo albuma (a i treba tako, o metalu pričamo, jel’), bubanj precizan i najprostije rečeno – baš kakav treba za ovakvu svirku, dok Stefan poseduje vanserijski vokal, i bez konkurencije je kod nas u žanru kojem FS pripada; posebno skrećem pažnju na bonus numeru „For You“, gde je sa akustičnom gitarom i vokalom, ekipa skovala baladu na Kamelot/Evergrey nivou (plus ide i za odličan naglasak engleskog!). Muzički spektar kreće se i kroz Iron Maiden/Bruce Dickinson teritoriju, a zađe i u Iced Earth region, i ta kombinacija bi rečima najbliže dočarala o čemu je ovde reč. Iako, bar sam ličnog mišljenja – kada pesme kao pesme valjaju, svaka preciznija definicija i svrstavanje istih ovamo ili onamo, potpuno je izlišna.

Forever Stormu je „za dlaku“ promakla titula pobednika prošlogodišnjeg exYU WOA Metal Battlea i time i nastup na Wackenu, ali nema brige – ovakav album morao bi pronaći put do svakog iskrenog i posvećenog metal fana, i sam po sebi, biće najbolja reklama za period koji je ispred njih.

Saberi, oduzmi, i presuda je sledeća – Soul Revolution je domaći metal album godine 2009. po izboru Srpskog Metal Portala!

Forever Storm – Soul Revolution spisak pesama:

1. Gunslinger