Misanthropic Manifest je jedno vrlo zrelo niskonaštimano udaračko i kritički nastrojeno izdanje koje se jednostavno mora pojaviti i na fizičkom nosaču zvuka. Šteta bi bilo da na ovome ostane

Prošlo je punih šest godina kako je ekipa iz Niša objavila debi album Skull Tower i istim se zvanično predstavila široj javnosti. Da, jeste to dug period i uopšte ne želim da ulazim kako i zbog čega, jer je meni lično jedino bitno da je isporučeni materijal dobar. A jeste, odmah da to naglasim! Ono što se na prvu primećuje je znatno poboljšana produkcija, kao i sam pristup tehničkoj strani novog albuma.

Drugo, Suffering’s the Price ne eksperimentišu mnogo, igraju na sigurnu kartu i ovde definitivno nemojte da očekujete promenu u samoj priči, odnosno muzici koju duže vremena guraju. Okej, evidentno je da se sa godinama autorski sazreva, pa tako na Misanthropic Manifest možemo čuti nove finese u vidu aranžiranja i strukture pesama, te melodija koje nisu komplikovane, ali doprinose atmosferi. Iako ekipa svira mid-tempo beatdown hardcore, na novom albumu me posebno raduju uplivi, recimo death metala, pa čak i blackened blastbeatova, a ko to ne voli? (smeh). Ipak, da budem iskren, i u ovom žanru je gotovo sve odsvirano i rečeno te bi sve duže od ovih 35 minuta bilo pomalo zamarajuće. Sve je zaokruženo sjajnim vizuelnim identitetom za koji je bio zadužen Eddie Wiseman (Lednik).

Iako ekipa svira mid-tempo beatdown HC, na novom albumu me posebno raduju uplivi death metala, pa čak i blackened blastbeatova

Odbacujemo svaku sumnju oko toga da li ovo treba da preslušate ili ne. Zaista sam vrlo srećan što imamo ozbiljan bend ovakog kova, jer su kod nas isti vrlo retki. Misanthropic Manifest je jedno vrlo zrelo niskonaštimano udaračko i kritički nastrojeno izdanje koje se jednostavno mora pojaviti i na fizičkom nosaču zvuka. Šteta bi bilo da na ovome ostane.

Viktor Nagradić

Ono što za ovu ekipu može biti problem je to što su razbacani po belom svetu, te će ozbiljnija promocija (sada kad je najpotrebnija) verovatno izostati. No, iščekujemo da vidimo šta su Viktor i ekipa smislili.

Suffering’s the Price – Misanthropic Manifest spisak pesama:

1. Conversation With Self (ft. Miloš Violent Chapter)
2. The Point of No Return