Sve u svemu, zanimljiv heavy metal album. S obzirom da je na našoj sceni jako malo bendova koji sviraju ovakav pravac, veoma je pohvalno što neko njeguje takav zvuk i to na dobar način

Mada je R.O.C.K. novo ime na sceni, bend čine iskusni muzičari koji su se već afirmisali u poznatim bendovima (Kraljevski Apartman, Demoniac, Magma, RapidForce…). Istoimeni debi album otvara poduži zanimljiv ambijentalan intro koji je spojen s prvom pjesmom „Mean Machine“, za koju je sastav uradio i spot. Prije nego što se dotaknem pjesme, moram da pohvalim intro koji zvuči kao soundtrack za holivudski film epske fantastike. Sama gorepomenuta pjesma koja se nastavlja na intro je u totalno drugačijem fazonu. Standardni hard rock bez ikakve inovativnosti, vrlo predvidivo. Tu i tamo malo klavijatura da popuni zvuk, no ništa posebno. Sve je na mjestu, ali nekako jednostavno nedostaje energije. Ostaje upitno zašto su od svih pjesama izabrali baš ovu za prvi singl.

R.O.C.K.

Pošto sam prvo pogledao spot, očekivao sam da je i ostatak albuma u takvom maniru. Srećom, nije. Već sledeća numera „Dealer“ dobija na tempu i energiji i zvuči kao sasvim solidan heavy metal. Nastavljajući dalje, album postaje sve bolji. Ima tu upliva hard & heavy momenata osamdesetih, s povremenim modernim muzičkim rješenjima koji se naizmjenično smjenjuju. Već sljedeća pjesma „World on Fire“, koja je i lični favorit, je totalno u stilu osamdesetih – kao da je skinuta s nekog ranijeg Bon Jovi albuma, dok iza nje ide „Forsaken“, koja zvuči moderno s blagim uplivima klavijatura koje dodaju na atmosferi. Sa osamdesetima se nastavlja i u narednoj „Take me Far Away“, nakon čega opet slijedi upliv u modernije vode sa „Worth Fighting For“. Nikad nećete pogoditi, opet je na redu duh osamdesetih s „Hurricane“, pa opet malo modernija „Destroyer“. Album zatvara verzija pjesme „Mean Machine“ bez introa (radio edit).

Sve u svemu, zanimljiv heavy metal album. S obzirom da je na našoj sceni jako malo bendova koji sviraju ovakav pravac, veoma je pohvalno što neko njeguje takav zvuk i to na dobar način.

R.O.C.K. – R.O.C.K. spisak pesama:

1. Intro / Mean Machine