Budućnost je ispred ovog sastava koji će sve nedostatke (nadamo se) ispraviti u narednom periodu

• Žanr: Speed / Thrash / Heavy Metal
  • Izdavač: Miner, 2012.
  • Piše: Darko Živković

Nakon nekoliko EP izdanja i sviranja kojekuda, pred nama je prvi dugosvirajući album kragujevačke skupine koja se odaziva na ime Deadly Mosh. Ime grupe je genijalno i svakako 1/1 opisuje muzički pravac i stav koji bend gaji još od 2007. godine.

Bez previše filozofiranja, ovde imamo 11 numera čistokrvnog speed/thrash metala sa zanimljivim aranžmanima i odličnim vokalnim izvedbama Priestkillera, koje iz heavy stila, bez problema prerastaju u growl ili scream. Tekstovi ne zaostaju za mnogo poznatijim bendovima, tj. najjednostavnije rečeno, Deadly Mosh je 100% posvećen eri metala (uključujući i nadimke članova) koja je svoj procvat imala ’80-ih pa i ’90-ih godina. Ipak, da ne bismo skroz upoređivali, na albumu Hellsound itekako ima inovativnosti, promena ritmova, dobrih rifova i solaža, ali mi se čini da će se grupa definitivno još više pokazati na narednom izdanju, do kojeg nadamo se, nećemo puno čekati.

Produkcija je na veoma zavidnom nivou, možda čak i previše upeglana za speed/thrash metal (pogotovo bubanj, koji je napisan kompjuterski i pomalo monoton), te će ista tradicionalnim fanovima ovakve „glazbe“ možda i zasmetati, jer ne odiše duhom starih vremena. Ali, kao što napisah malopre, budućnost je svakako ispred ovog sastava koji će sve nedostatke (nadamo se) ispraviti u narednom periodu.

Od pesama bih izdvojio „We’ll Meet Again“ (posvećena tragično preminulom Bošku iz Space Eatera, na kojeg frontmen kragujevčana Priestkiller i podseća u nekim momentima), „Stargate“ i „Landlords“.

Uz okruglo parče plastike sa kojeg vrišti metal, dolazi i bogati osmostrani booklet sa tekstovima i informacijama o bendu i izdavaču.

1. Hellsound