Sve u svemu, radi se o veoma dobrom izdanju, koje je svakako moglo biti i bolje i dužeg trajanja, ali nesumnjivo predstavlja dobru potku za naredna ostvarenja sastava Witch 1

Posle skoro trogodišnje pauze, PGP-RTS nas je počastio jednim „teškaškim“ ostvarenjem. Radi se o prvencu uslovno rečeno mlade beogradske grupe Witch 1, koja nas na svom istoimenom albumu vraća u “zlatne godine“ srpskog hard rocka i heavy metala.

PGP RTS je (i) ovoga puta igrao na sigurno i izdao album koji je slobodno mogao da se pojavi krajem ’80-ih godina prošlog veka. To znači da će vas po puštanju Witch 1 zapljusnuti emocije i energija koju su u svoje vreme stvarale grupe tipa Generacija 5, Kerber, Riblja čorba… Ovo je jedno od onih izdanja koje, iako definitivno ne vrca od originalnosti i svežeg pristupa temi, ne stvara loš, odbijajući utisak, pošto kavalitet većine kompozicija govori sa kakvim entuzijazmom i voljom se pristupilo snimanju ovog ostvarenja.

Witch 1 u svom sastavu ima neke od prepoznatljivih likova srpske rock/metal scene. Tako se ekipi mlađih, ali veoma potkovanih muzičara: Nebojši Maksimoviću Neci (klavijature), Vojinu Perišiću Voji (gitara) i Milošu Došiću Buci (vokal), pridružila ritam sekcija koju čine pripadnici stare garde: Zoran Radovanović Baki (bubnjar Karljevskog apartmana, nekada i Generacije 5) i basista Aleksandar Toković Toka (Teška vremena). Svi su svoj “posao“ odradili na nivou, s tim što bih ja posebno istakao gitare i vokal, koji po mom mišljenju uzdižu ovo izdanje sa nekog nivoa prosečnosti. Vojin je pratio sve šablone velikih srpskih gitarista iz “zlatne ere“ gore pomenutih bendova, te nikako nije mogao pogrešiti, dok se Milošev vokal svojim tonom i bojom savršeno uklapa u retro muziku grupe i daje završni pečat ovom izdanju.

Što se tiče samih pesama, kao svoje favorite istakao bih pre svega uvodnu “Pokaži mi put“, zatim podjednako energičnu “Kučku“, razbijačku “Daleko od mene“, kao i par odličnih balada “Magija“ i “Nebo je granica“, koje nas podsećaju na skoro izumrlu tehniku stvaranja dobrih laganih numera, koje su jedna od okosnica klasičnog hard rocka/heavy metala. Treba pomenuti i veoma dobru “Tvoje čini“, sa odličnim gitarskim deonicama, dok slabiji deo izdanja čine klišeizirana “Slatka lutka“ i nepotrebni instrumental “Linija razdvajanja“, koji zatvara album.

Produkcija je solidna (uvek može bolje, kada se radi o rock izdanjima PGP-a), dok se tekstovi (na srpskom, što je uvek za pohvalu), bave standardnim rock temama (osećanja, neuzvraćena ljubav i zle žene) i svojom sadržinom ne izlaze iz prosečnosti.

Sve u svemu, radi se o veoma dobrom izdanju, koje je svakako moglo biti i bolje i dužeg trajanja, ali nesumnjivo predstavlja dobru potku za naredna ostvarenja sastava Witch 1.

Za kraj, jedna poruka za PGP RTS: nastavite sa podrškom srpskoj hard rock/metal sceni!

1. Pokaži mi put