Probajte nabaviti ovaj materijal, kao i pogledati bend uživo ako se pojave negde u vašoj blizini. Mislim da će se o njima još mnogo čuti u budućnosti

Kikindski doom death metalci Amentes konačno su dočekali završetak albuma prvenca. Bilo je već i vreme! Album nazvan It Could All Have Vanished, snimljen je u studiju Paradox u Smederevu, a čini ga osam pesama.

Ovaj promo CD je sastavljen od neznatno skraćenih verzija pesama. A kroz pesme nam je ponuđen progresivni doom death metal, sa clean i death vokalima. Klavijature su odgovorne za stvaranje interesantne i prepoznatljive atmosfere (pretežno su korišćeni piano, stringovi, kao i neki orijentalni zvukovi), bubanj je tehnički fino doteran, gitare su garažne produkcije… Ono što bih spomenuo kao glavni adut benda, su upravo interesantne strukture pesama, ne tipične strofa-refren šeme, orijentalne melodije… To, kao i već pomenuta mračna atmosfera čine Amentes jedinstvenim bendom kod nas, a i šire.

Na prvom promo CD-u nalazile su se prve dve pesme „IX“ i „The Path Below Me“, koje su mi, kad se sve sagleda, ostale i kao najbolje. Ali, tu je i jedna posebno interesantna pesma, poslednja na CD-u, pesma otpevana na srpskom, „Vidim“. Bez premca najbolja i najoriginalnija na ovom izdanju. Komplet otpevana clean vokalima, sa jakim tekstom i izvanrednim melodijama i strukturama. Tek nakon preslušavanja ove pesme, može se steći kompletna slika o tome ko je i šta je Amentes. Iako odudara od svih ostalih na albumu, kako zvukom, tako i trajanjem (preko 10 min!), verujem da će postati zaštitni znak ovog benda.

Sastav trenutno radi na objavljivanju albuma u inostranstvu, što će im, nadamo se, poći za rukom. Do tada, probajte nabaviti ovaj materijal, kao i pogledati bend uživo ako se pojave negde u vašoj blizini. Mislim da će se o njima još mnogo čuti u budućnosti.

Amentes – It Could All Have Vanished spisak pesama:

1. IX
2. The Path Below Me