Možda neće biti bolji od kultnog Izgubljen u Vremenu, ali Ruka Pravde je i više nego reprezentativan materijal Kraljevskog Apartmana

Ovako ćemo – ko ne voli ovaj bend, neka odmah prestane sa čitanjem, a ostali: hrabro nastavite. Novi, četvrti po redu album kultnog domaćeg sastava, najboljeg u svom poslu, Kraljevskog Apartmana je tu! Bend je dočekao priznanje rada i time što im Ruku Pravde objavljuje PGP RTS. Ne znam tačno kakva je distro mreža te kuće, ali znam da se spot za naslovnu pesmu ne skida sa TVa (dobar spot, btw, proverite ga ispod ove recenzije). 10 novih pesama. Miks U Lavirintu Sedam Greha sa Izgubljen u Vremenu momentima.

Pored svega, imam par zamerki kad je produkcija u pitanju – klavijature su dobile dosta prostora, što nije loše. Bubanj je s druge strane preglasan, kao donekle i Lotketov vokal, u odnosu na zvuk gitara. Ipak pričamo o gitarski orijentisanom žanru, pa ne znam zašto se to desilo. A svirka, pesme, izvedba… vrh! Zaista vrh! Gore sam napomenuo blagu odrednicu albuma, uporedivši poslednju pesmu na Rockeru sa albumom pre njega. Materijal je takođe dosta čvršći, i možda najviše „metalski“ do sad. Tekstovi su opet odvratno bolni, neki zaista pogađaju baš tamo gde ne želim da me pogode – u srce. Sve su Noći Iste (ova baš boli!), Ona Vedri i Oblači, Ruka Pravde, Sve u Svoje Vreme, Vidim i kad Zažmurim… I pored viška godina, Lotketov glas ne gubi na autentičnosti i kvalitetu. NIKO ne bi bolje otpevao muziku ovog sastava.

Odličan album, zaista. Možda neće biti bolji od kultnog Izgubljen u Vremenu, ali Ruka Pravde je i više nego reprezentativan materijal Kraljevskog Apartmana (inače, naslovna pesma proglašena je za Hit Godine Radija 202!). Još samo nešto – NI JEDAN domaći bend nikad neće napraviti atmosferu na koncertu kao što to KA uradi. I dosta priče, što se mene tiče.

1. Ruka Pravde
2. Dao Sam Sve od Sebe
3. Ona Vedri i Oblači