Teško je odrediti putanju kojom se Tibia kreće, ali kako u infou piše, bend se zaista poigrava sa emo metalom, gothicom kao i sa klasičnom muzikom

• Žanr: Emo Metal
  • Izdavač: Anotherbone Records, 2004.
  • Web: Emometal.tk
  • Piše: Darko Živković

Ovako nešto čujem po prvi put. Pre svega, žao mi je što je ovaj beogradski sastav čekao više od godinu dana na objavljivanje materijala, a na kraju su oformili sopstvenu izdavačku kuću i sami plasirali album u prodaju. Iako imaju sopstvenu etiketu, celo izdanje je urađeno baš profesionalno, mislim što se tiče bookleta i tih stvari. Međutim, muzika je ono što ovaj sastav odvaja od drugih.

Ovakvog zvuka kod nas definitivno nema (ili grešim?) i mislim da je to još jedan plus za njih. Teško je i odrediti putanju kojom se Tibia kreće, ali kako u infou piše, bend se zaista poigrava sa emo metalom, gothicom kao i sa klasičnom muzikom. Morao bih pohvaliti Milošev clean vokal (koji dominira)… Zaista je jedan od najlepših/najprijatnijih koje sam čuo na našoj sceni. U pozadini imaju još jedan vokal i to vrišteći, ali je dosta utišan na snimku i dođe kao neka dopuna… Koliko sam čuo, Tibia je još žešća nego na prvom albumu i to pozdravljamo (na kraju svi pređu u metal :)). U nekim pesmama, pojavljuje se i ženski vokal pa sve to zajedno još bolje zvuči. Žao mi je što ovako nešto ne mogu da vam uporedim sa nekim izvođacima, kako biste dobili pravu sliku o bendu. Možda ima uticaja Opetha…

Produkcija je super, Kazablanka studio se još jednom pokazao kao najbolje rešenje. Sve u svemu, koliko je sve ovo emotivno – toliko je i žestoko… Za prvi singl ‘Flowers’ je odrađen atraktivan spot koji možete pogledati na nekim (nažalost, malobrojnim) televizijama. Izdanje se može kupiti u svim bolje snadbevenim prodavnicama (knižara Šta God, metal shop Mordor…), a možete kontaktirati i bend na gore napisanu adresu. Ako Tibia nastupa u vašem gradu, nemojte propustiti! Samo napred!

1. My Unseen
2. Nobody Behind Me
3. Days to Come