Što se ličnih favorita tiče, izdvajam pesme „Rise“ i „Curse“. Na kraju mi ostaje da vam preporučim Hourglass, a mi ćemo pomno pratiti dalji rad ove petorke

Zrenjaninska modern metal formacija Forgotten Scream je nakon debi albuma Changes, koji je samo donekle skrenuo pažnju na postojanje benda, samostalno objavila i drugi – Hourglass. Ovaj bend, nastao negde 2010. godine, pravi je primer „DIY“ priče jer sami snimaju muziku, spotove, kreiraju vizuelni identitet, website i svašta nešto pored toga.

Forgotten Scream

Ono što svakako na prvu ostavlja utisak je moćna, topla produkcija, odnosno miks i mastering za koji su bili zaduženi Sava Tomić i Aleksandar Velikinac (Studio Piranha, Kruševac). Drugačije u ovom žanru i ne može, realno. Dalje, ne mogu vam dočarati koliko je kompletna FS postava napredovala u muzičkom smislu, smišljanju aranžmana, refrena, sviračkom umeću (većina članova su multiinstrumentalisti – što se ne sreće baš često), melodijama, solažama… Da, na sve strane se čuju uticaji muzičkih heroja, ali to ni malo ne smeta jer su same pesme skladne i lepo spakovane. Album je prošaran raznim, mahom modernijim stilovima – metalcore/deathcore/djent, ali recimo da bi i ljubitelji melodic death metal škole ovde mogli pronaći utočište.

Na sve strane se čuju uticaji muzičkih heroja, ali to ni malo ne smeta jer su same pesme skladne i lepo spakovane

Ono što bih lično zamerio i što je utisak kojem se ne mogu otrgnuti je prevelik broj pesama, čak 13 (album traje oko sat vremena). Mislim da u današnje vreme živimo brzo, većina „konzumenata“ muzike sve u brzini sluša, pažnja nam je svedena na minimum, te ipak verujem da bi 8-9 pesama na albumu bilo mnogo efektnije a i svakako bi razbilo monotoniju koja se ipak javlja u nekim momentima. Druga stvar koju bi bend možda mogao da promeni je logotip koji se pored ovako ozbiljnog izdanja i omota više jednostavno ne uklapa.

Što se ličnih favorita tiče, izdvajam pesme „Rise“ i „Curse“. Na kraju mi ostaje da vam preporučim Hourglass, a mi ćemo pomno pratiti dalji rad ove petorke. Znate da hoćemo.

Forgotten Scream – Hourglass spisak pesama:

1. Hourglass