Onward to Destroy je veoma ubedljivo izdanje i jedan od jačih srpskih metal albuma skoro završene godine

• Žanr: Death/Thrash Metal
  • Izdavač: Grom Records/Zero Budget Prod, 2009.

Jagodinski Infest dobio je priliku od strane Grom Records, koji potpisuje njihov drugi full length, Onward to Destroy. Sasvim zasluženo, rekli bismo bez preteranog razmišljanja.

Momci uporno rade još od prvog demo snimka iz 2003. godine, što je rezultiralo objavljivanjem debi albuma za Terror Blast Production 2006. godine (Anger Will Remain). Kad je aktuelni album u pitanju, nekoliko bitnih podataka vredi pomenuti odmah na početku – produkcija albuma je na svetskom nivou! Drugim rečima, svaki element (svirački, vizuelni, idejni, produkcijski) kod Infesta dobija maksimalnu ocenu. Od kredita, valja pomenuti svetske face poput Aad Kloosterwaarda (Sinister), koji gostuje na vokalima u pesmi Screaming from Within, Harry Maata (Vader) koji je napisao tekst pesme Sickness Named Religion, i na kraju Glada (May Result) koji je vokalno upotpunio za sada jedinu Infest pesmu napisanu na srpskom jeziku, Krstu je Kraj.

Veoma zreo materijal imamo ovde. Pomenusmo i vizuelni segment, momci izgledaju koherentno i kao svaki svetski metal sastav, produkciju potpisuje Ivan (studio Draft), i verujem da se bolji posao ne bi uradio nigde u Srbiji. Sviračka strana je takođe jaka, Infest čine prekaljeni muzičari koji su 1. naslušani žanra i 2. vrhunski navežbani. Thrash/death metal koji nam nude, ne pomera granice tog žanra ni u kom pravcu, ali sigurno je veliki doprinos istom, i radost za sve poštovaoce pomenutih pravaca.

Onward to Destroy je veoma ubedljivo izdanje i jedan od jačih srpskih metal albuma skoro završene godine. Ili što bi se narodski reklo „parenje sve u 16“.

1. Intro
2. Onward To Destroy