Oni koji prate i podržavaju Carnagerov rad znaju šta mogu da očekuju, oslanjajući se na njegovu nepokolebljivu odlučnost u stvaranju muzike po davno zacrtanim merilima. Sa druge strane, mnogi će smatrati da je sve ovo već davno ispričana priča, gde je nedostatak originalnosti veoma teško nadomestiti

Nakon višegodišnjeg rada na materijalu, Unholy Carnager predstavlja treći album, The Lucifer Within, na radost ljubitelja krajnje sirovog black metala. Osnovne ideje i okosnice vrbaskog one-man projekta Angelgoat definisane su 2001. godine kada su i napisani svi tekstovi koji su upotrebljeni za novi album, dok je muzika za isti nastajala kasnijih godina. Osobina koja je glavna karakteristika čitavog projekta, kao i njegovog idejnog tvorca, je – istrajnost. Pod tim podrazumevam istrajnost u oslonjenosti na zvuk i dogme stare škole norveškog black metala.

Osobina koja je glavna karakteristika čitavog projekta, kao i njegovog idejnog tvorca, je istrajnost

Konstrukcija pesama nije preterano inovativna, te na momente zvuči kao nešto što smo svi mnogo puta čuli. Jasno je da se radi o primitivnom black metal zvuku stvorenom na temeljima skandinavske stare škole, pa iz tog razloga deluje kao presviravanje starih ideja. Tipična black metal produkcija, sirova svirka, brz tempo, kao i vokal, čine jednu kompletnu zvučnu celinu. Upliva inovacija, ili čak elemenata drugih žanrova, nema, kao ni originalne crte. Akcenat nije na originalnosti, jer je celokupan rad zapravo omaž pomenutoj sceni i eri. Estetika je vizuelna manifestacija ideologije, od koje se takođe ne odstupa duži niz godina, a ogleda se i u tekstovima čija je okosnica upravo satanizam. Primećujem i da su artwork ovog albuma i The Rite of Satan, benda Vulture Lord, veoma slični.

Angelgoat

Čak i nakon mnogo godina stvaranja, pauze, menjanja sezonskih članova, projekat ne menja svoj primarni cilj, muzičke, kao i ideološke odrednice koje su postavljene pri nastanku. Mišljenja i stavovi će u ovom slučaju zasigurno biti podeljeni. Oni koji prate i podržavaju Carnagerov rad znaju šta mogu da očekuju, oslanjajući se na njegovu nepokolebljivu odlučnost u stvaranju muzike po davno zacrtanim merilima. Sa druge strane, mnogi će smatrati da je sve ovo već davno ispričana priča, gde je nedostatak originalnosti veoma teško nadomestiti.

Album u celosti možete poslušati na BandCamp stranici benda.

Angelgoat – The Lucifer Within spisak pesama:

1. Luciferian Keys (intro)