Uzevši sve u obzir, radi se o jednoj ne toliko originalnoj, ali dosta kvalitetnoj verziji modernog metala gde je sve na svom mestu, te bi Echo the Howl, kada bude konačno upakovan i isporučen, trebalo da pruži više nego zadovoljavajuće rezultate

Maera je relativno mlad beogradski alternative metal bend (poslednja reinkarnacija je iz 2016. godine) koji nam, posle jednog EP-ja (prošlogodišnji Antfarm) predstavlja demo verziju  prvog dugosvirajućeg studijskog ostvarenja, Echo the Howl. Jedini originalni član, gitarista i pevač Tomislav Dumanović, zajedno sa novom ekipom, isporučio nam je, kako sam kaže: „heavy rifove sa arabijskim uticajima, kombinovane sa brutalno iskrenim tekstovima…“. Pa, da vidimo o čemu se tu tačno radi…

Maera

Pod etiketom alternative metala u ovom slučaju se pre svega podrazumeva grupa Korn (i njihovi mnogobrojni klonovi), čiji su uticaji evidentni u svakom segmentu Maera priče. U zadnjih par decenija u rock (i ostaloj) muzici se ionako retko kada dešava nešto epohalno, te ovo poređenje sa Kornom nikako ne spada u nipodaštavanje i/ili optuživanje Maere, već potencijalnom slušaocu treba samo da pruži informaciju o tome sa kakvom će se audio pričom susresti.

Ono u čemu su momci iz Maere sasvim uspeli jeste udaranje sopstvenog pečata u toj celokupnoj priči. Echo the Howl, iako demo ostvarenje, pruža nam odličan pregled kvaliteta predočenih pesama, od kojih je pet novih, uz sve tri sa EP-ja Antfarm, koje su nanovo snimljene. Od tih tri nanovo snimljenih „Asylum“ i „Blinded“ su donekle poboljšane, dok se meni naslovna „Antfarm“ ipak više sviđa u izvornom obliku. Što se tiče svežih pesama, tu se pre svega izdvajaju „Error“ i „Reset“, sa malo „razdrmanijim“ tempom,  donekle drugačijom strukturom i instant hitoidnošću. Uz to, Tomislavljev glas ima izražene vokalne mogućnosti, kojim uspeva da podigne ovo izdanje na još viši nivo.

Ono u čemu su momci iz Maere sasvim uspeli jeste udaranje sopstvenog pečata u toj celokupnoj priči

Znači, uzevši sve u obzir, radi se o jednoj ne toliko originalnoj, ali dosta kvalitetnoj verziji modernog metala gde je sve na svom mestu, te bi Echo the Howl, kada bude konačno upakovan i isporučen, trebalo da pruži (naročito za jedan prvenac) više nego zadovoljavajuće rezultate.

Maera – Echo the Howl spisak pesama:

1. Asylum
2. Reset