Pesme su zanimljive i prilično hitične, pune naboja i energije, a nama samo ostaje da vidimo kako će Senshi celu priču preneti i uživo. Ratnici definitivno ne gube vreme i mi im čestitamo na odličnom startu

Senshi (ratnik) je sastav koji sigurno niste omašili, pogotovo ako ste ljubitelj društvenih mreža. Ovi Novosađani su probali s receptom koji je uključivao nekoliko ekranizovanih singlova, maksimalnu promociju preko svih dostupnih servisa, te direktnu i nesebičnu ljubav ka Japanu, njihovoj tradiciji i muzici. Šta je rezultat? Uspeti da bez ijednog odsviranog koncerta u karijeri, koja je tek u početnoj fazi, dođeš do turneje u pomenutoj zemlji, a što je još bitnije, album prvenac Senshi No Seishin izašao je za kuću koja dolazi iz, pogađate – zemlje izlazećeg sunca. Pomalo sve ovo nestvarno zvuči, ali zaista je tako.

Senshi

Dugo u Srbiji nije bilo benda koji je generalno odskočio, osmislio gotovo sopstveni žanr i to je takođe nešto što je dodatni plus ovim momcima. Činjenica je da mi imamo brdo bendova koji kidaju, imaju odlične produkcije, pesme, aranžmane, ali im fali sopstveni pečat kreativnosti. Okej, pitate se sad o čemu se ovde zapravo radi? Metal ukombinovan sa ragga vokalima i nije nešto što se može prepisati Senshiju, ali ako na sve ovo ukombinujete i tradicionalne japanske instrumente… eeee, to je već nešto novo. Naravno, ne mora da znači da je nešto novo odmah i dobro, ali sam bend čine solidno poznate njuške s domaće scene, te rezultat nije ni mogao da razočara. Senshi je predvođen frontmenom i mozgom operacije Adamom Rakićem (MadRed), na poziciji gitare/snimanja/kompletne produkcije je rifadžija Srđan Toljagić koji je nekada svirao sa death metalcima Disdained i Obscured, basista je Szabolcs Szecsei iz sastava Subway, dok je za bubnjevima stara kuka – Aleksandar Savić Savara (nastupao ranije sa Ritam Nereda, Concrete Sun i Dreddup). Ne sumnjam da će bend privući i fanove nekadašnjeg Eyesburna.

Dugo u Srbiji nije bilo benda koji je generalno odskočio, osmislio gotovo sopstveni žanr i to je dodatni plus ovim momcima

Što se samog albuma tiče, gotovo polovina pesama na Senshi No Seishin nam je poznata, jer su u prethodnom periodu bile objavljivane kao muzički spotovi/singlovi, a kako najavljuju iz benda biće ih još. I ostatak numera je izjednačenog kvaliteta i gotovo na svakoj pesmi gostuju izvođači iz Japana, što na vokalima, što na nekim instrumentima. Kao što rekoh, sama muzika je najbliže rečeno ragga metal, ali ovde ima provučenih groove elemenata, death metal deonica, te djent zvuka. Pesme su zanimljive i prilično pamtljive odnosno hitične, pune naboja i energije, a nama samo ostaje da vidimo kako će Senshi celu priču preneti i uživo. Ratnici definitivno ne gube vreme i mi im čestitamo na odličnom startu!

Senshi – Senshi No Seishin spisak pesama:

1. The Rise
2. Righteous Fighter (feat. Kiminobu Hirai)