Izgubljen u Vremenu je pred nama, album za koji ne treba biti preterano vidovit, pa reći da će ga istorija zapamtiti kao jednog od najboljih srpskih ostvarenja teškog zvuka

Nakon odličnog prvenca, albuma svima znanog – Long Live Rock’n’Roll, beogradski hard rock/metal bombarderi udaraju mnogo, mnogo jače! Album nazvan Izgubljen u Vremenu je pred nama, album za koji ne treba biti preterano vidovit, pa reći da će ga istorija zapamtiti kao jednog od najboljih srpskih ostvarenja teškog zvuka.

Ovaj album je kolekcija hitova! Jednostavno, sve pesme su fantastične, maestralno aranžirane, odsvirane upravo kako i pristaje ovom zvuku. Naravno da bi najpre trebali pohvaliti vokal Zorana Lalovića Lotketa, kao i gitaru Zorana Zdravkovića. Međutim, Kraljevski Apartman deluje kao jedna savršena celina. Već se bojim kakvu će erupciju energije ovi hitovi izazvati kad bend krene sa live promocijom.

Malo je poteško birati reči, i ostati objektivan, kad je u pitanju sastav koji mi je bliže srcu nego mnogi drugi na sceni. Sigurno najveći hit benda do sada je vanvremenska „Nikad se ne predajem“. Iako se ovim poslom bavim već neko vreme, teško da mogu naći adekvatne reči da je opišem, a da to nisu standardne „fantastična“, „odlična“, „neverovatna“. Ova pesma će sigurno ostati zapamćena kao jedna od najboljih srpskih metal numera svih vremena (živi bili, pa videli)! Tu su dalje, „Slomljeno srce“, balada „Jesen“, koja atmosferom podseća na Rainbow klasik „Catch the Rainbow“, u recimo, izvedbi Riblje Čorbe. Bolno jak tekst i izvedba! Pomenuću i naslovnu pesmu, pravu hard rock/Maidenovsku himnu, veliki koncertni potencijal! Pesma „Slike“ je obrada Uriah Heep klasika „Lady in Black“.

Tu su, da bi sve bilo jos lepše, i četiri bonus pesme sa prvog albuma, svi se sećamo tih klasika. „Ne verujem u lažne anđele“ lično smatram najboljom pesmom sa prvog albuma, dok ni ostale nemaju nikakvu manu.

Ništa više – mislim da je sve rečeno. Koncerti Apartmana su ono što sledi!

Kraljevski Apartman – Izgubljen u vremenu spisak pesama:

1. Izgubljen u vremenu