Ono što (možda) ekipi nedostaje je nekoliko konkretnijih hitova koji bi postali pravi koncertni favoriti i za koje bi se ljudi mogli “zalepiti”

Iza horizonta događaja prvi je album sastava Crno Sunce čiji su članovi mahom iz Kraljeva. Priča o ovom bendu počela je 2015. godine kada su istu započeli Darko Sojević (ex-Mortuus) i glavni kompozitor Branko Ratković (ex-Punished), dobro poznati veterani kraljevačke underground scene. Iako obojica potiču iz prilično ekstremnih metal bendova, odmah da razjasnimo, Crno Sunce ipak nije iz te priče. No, vratićemo se na to. Nakon nekoliko demo snimaka i traženja zvuka, postava je kompletirana i ovaj album je trajno studijski zabeležen u studijima u Kragujevcu i Kraljevu.

Crno Sunce

Bend svoj zvuk karakteriše kao simbiozu metal i hardcore zvuka i zaista bih se složio s tom konstatacijom. Ono što ih možda izdvaja od ostalih je to da su se potpuno koncentrisali na domaće ili ex-YU tržište, obzirom da su im kompletni tekstovi na srpskom jeziku. Ovde moram da napomenem da me kompletna priča neodoljivo podseća na Ritam Nereda, verovatno zbog tekstova i načina izražavanja. Za mikrofonom je Miloš Stošić koga naši čitaoci zasigurno poznaju iz bendova Deadly Mosh ili Motorcharge. Moram priznati da ga u ovakvom izdanju nisam ni prepoznao, što apsolutno ne znači da je loš, već naprotiv, čovek se može odlično uklopiti u potpuno drugačiju priču od svojih matičnih bendova. Ovde možemo napomenuti da je odlične bubnjarske deonice na albumu snimio Vojin Ratković, kojeg takođe ne treba posebno predstavljati.

Sama muzika nije donela ništa revolucionarno ili “wow” (kako bi mladi u  žargonu rekli), ali ako prelušate nekoliko puta, čućete da je bend ipak naporno radio na istoj, te da je i iskustvo u pređašnjim bendovima doprinelo da na kraju dobijemo jedan sasvim korektan proizvod iza kojeg je pored benda stao i TIOLI Records.

Sama muzika nije donela ništa revolucionarno, ali ako prelušate nekoliko puta, čućete da je bend ipak naporno radio na istoj

Ono što (možda) ekipi nedostaje je nekoliko konkretnijih hitova koji bi postali pravi koncertni favoriti i za koje bi se ljudi mogli “zalepiti”. Tu su negde, verujem da će na narednom albumu stvari doći na svoje mesto. A kad bolje razmislim, možda bi i RN mogao da ih povuče na nekoliko koncerata i time upotpune bazu potencijalnih fanova. Pohvalićemo i artwork koji je odrađen na visokom nivou.

Crno Sunce – Iza horizonta događaja spisak pesama:

1. Prelazak
2. Linija razuma