Miloš Sima Cvetuljac je gitarista i jedan od osnivača bendova Siempre Peligroso i Sicksoul. Trenutno radi na novim materijalima za oba benda. Zajedno sa basistom Siempre Peligrosa, Ivicom Geratovićem, u završnoj fazi je sa pripremama oko otvaranja muzičkog studija Little Stone, koji će se nalaziti u Šapcu.

Tri najbolja srpska metal izdanja i zašto?

Svarog – Smor (Gong, 1995.)

Sećam se kad sam prvi put čuo Svarog, bilo je to u Hard Metalu na NS Plusu. Mislim da je bio live snimak “Trial Song” sa festivala Balkan Horror Opera ’94, ako se ne varam. U prvi mah nisam bio siguran da li se radi o domaćem bendu… Karakterističan zvuk i imidž su ih definitivno izdvajali iz mase. Bili su ispred svog vremena za ove prostore, čak mi se čini da Srbija u tom trenutku nije bila spremna za takav bend. Sećam se da mi je bilo potrebno dosta vremena da nabavim kasetu, pošto je retka, ali se upornost isplatila.

Eyesburn – Fool Control (B92, 2000.)

Šta reći, osim savršen album i veliki sastav. Bend koji je imao veliki uticaj ne samo na metal scenu, nego i šire. Mislim da već duže vreme na sceni nedostaje neki veliki bend kao sto je bio Eyesburn tih godina – bend koji bi metal muziku približio široj publici. Oni su to uspeli sa dobrim pesmama, energijom i savršenim miksom metala, reggaea i hardcorea. Nikada neću zaboraviti kada sam ih prvi put gledao uživo… Bilo je to u Šapcu, turneja Izađi na crtu, 2000. godina, Fool Control još nije izašao, a ono što sam video i čuo je u velikoj meri uticalo da se i sam bavim muzikom uopšte.

Bjesovi – Bjesovi (ITV Melomarket, 1994./One, 2001.)

Sabbath iz Gornjeg Milanovca. “Vraćam se dole”, “Vreme je”, “U osvit zadnjeg dana”, “Gavran”, “Ne budi me (Ubij me)”, “Ime”… Definitivno među pet najboljih rock albuma 90-ih godina.