Marko Tica je kao muzičar delovao kroz bendove Apocalypse i Decontrolled. Decontrolled je u fazi pripremanja dugo očekivanog trećeg albuma. Dugogodišnji Wacken Open Air promoter i organizator brojnih rock i metal koncerata kroz agencije Terra Nostra Promotions, Mr.Metal Management i DOF Produkcija.

Tri najbolja srpska metal izdanja i zašto?

Psychoparadox – Apeiron (Samoizdanje, 1998.)recenzija

Album koji me je prosto oduvao. Nisam mogao da verujem da ima neko kod nas ko tako svira i ima takve ideje. Kao klinac sam živeo u Trebinju, svirao sam sa bendom Apocalypse u posleratnom periodu kada se nije moglo kupiti ništa, nabaviti ništa, znam da sam krv propišao dok sam nabavio kasetu. Kao bubnjar, bio sam opčinjen bubnjarskim deonicama – Damir Adžić je prosto održao neke lekcije sviranja bubnja na tom albumu.

Draconic – From the Wrong Side of Aperture (Noisehead, 2009.)recenzija

Po meni, generalno jedan od najperspektivnijih srpskih metal bendova. Jako dobri drugari, jako dobri muzičari. Ovaj album je po meni promenio dosta stvari generalno na sceni i postavio neke nove standarde kako i šta treba da se radi. Pod produkcijskom palicom braće Mijić ovaj album ima sve što treba: progresivnost, ubitačne rifove, hirurški bubanj i vokale iz pakla! Imao sam privilegiju da blejim po studiju i sa bendom dosta vremena dok se album snimao i pravio i to je bilo jedno fantastično iskustvo. Pesme su bukvalno hit do hita! Jedva čekam da vidim šta će novo da spreme jer koliko znam, novi album se „kuva“ jako dugo.

Consecration – .avi (Geenger, 2010.)recenzija

– Album koji mi i danas dan pomera dupe i izuva iz cipela. Produkcija, atmosfera, tematika, rifovi, harmonije… Sve je apsolutno po svetskim standardima. Danilo i ekipa su odvalili. Ovaj album mi je bio izvor inspiracije u dosta trenutaka. Ljudi tu prosto nisu svirali gitare već dalekovode. Mnogo težine i atmosfere na jednom mestu. Verujem da je .avi jedan od „najtežih“ albuma na ovim prostorima. Odlična je lekcija za sve bendove koji se nadaju da idu u tom pravcu.

(SMP)