Ljudi moji dragi, ovo zaista zvuči svetski i sigurno ni malo ne zaostaje za trenutnim produkcijskim poduhvatima! Drugačije se nije moglo, niti smelo, jer se ovde radi o modernom metal bendu koji zaista zna šta hoće, pa samim tim i sam finalni proizvod mora biti na visokom nivou

Iako godinama unazad organizujem koncerte, recenziram i sakupljam domaća izdanja, nekako me i dalje fascinira činjenica da iz manjih mesta u Srbiji izrastaju vrlo kvalitetni bendovi, kojih se ne bi postideli ni velegradovi. Ovde za primer koristimo Sentu, gradić u Vojvodini, koji je odavno poznat kao „rasadnik“ kvalitetnih muzičara i bendova, pa upravo iz Sente dolaze Mortal Remains, Tiarah, Ashen Epitaph, vrhunski studio za snimanje Chainroom, gde su zabeleženi dobro poznati Draconic, Downstroy, Hetera, Violent Chapter, Heaven Rain, Decontrolled, Nevergreen i mnogi drugi. Takođe, tu su nastanjena i dva sjajna producenta, braća Mijić, Marjan i Nikola (Alogia, Eden’s Curse, Dreyelands), ili recimo dizajner i snimatelj video spotova Endre Sabo (Orkotic). Mislim da sve ovo itekako postavlja Sentu na bitnu mapu domaće ekstremne scene. Ovde bih dodao i mnogobrojnu, i uvek vrlo raspoloženu publiku na koju bi ostali gradovi trebalo da se ugledaju.

sequence-2016

Nakon ovog mini-hvalospeva Senćanima, vreme je da napišemo i koju o bendu čiji debi materijal preslušavamo ovih dana. Skupina Sequence nastala je od ostataka benda Prison, koji je jedno vreme svirao u Senti i okolini, ali nekako lutajući, bez jasno definisanog muzičkog žanra i konkretnog cilja, ubrzo se raspao. Debi album Faith in Me (koji iako ima osam numera, možemo svrstati i u EP jer je trajanja malo više od 25 minuta), Sequence je radio i snimao poduže, ali je rezultat (očekivano) vrlo, vrlo dobar. Pre svega, i ovom prilikom moram pohvaliti produkcijski rad mlađanog Sabolča (Phrenia), koji je sve ovo snimao i miksao u svom improvizovanom kućnom studiju ALXiN u obližnjem mestu Adi.

Ljudi moji dragi, ovo zaista zvuči svetski i sigurno ni malo ne zaostaje za trenutnim produkcijskim poduhvatima! Drugačije se nije moglo, niti smelo, jer se ovde radi o modernom metal bendu koji zaista zna šta hoće, pa samim tim i sam finalni proizvod mora biti na visokom nivou. Dakle, moderni metal sa sedmožičanim gitarama, prepuno opasnih rifova i melodija kao i refrena koji zaista ulaze u uho na prvo slušanje. Vrlo dobro smišljene i aranžirane pesme, te sjajno otpevan materijal, zasigurno podižu našu scenu za stepenicu više i automatski kandiduju Faith in Me za domaći album godine. Lični favoriti su „Identity“, prvi singl „Bloodshed“ i „Monster“, koja je, ako se dobro sećam, uzeta u amanet od Prisona.

Vrlo dobro smišljene i aranžirane pesme, te sjajno otpevan materijal, zasigurno podižu našu scenu za stepenicu više i automatski kandiduju Faith in Me za domaći album godine

Na kraju, pohvale momcima i devojci na sklopljenoj digitalnoj distribuciji/prodaji sa Universal Music Romania, ali i žaljenje jer (za sada) ne postoje planovi u vezi fizičkog, da ne kažem opipljivog izdanja. Elem, ceo album možete i preslušati na linku ispod, a ako se kojim slučajem pojave u vašem gradu, ne propustite.

1. Scars of My Brain
2. Identity
3. Bloodshed