Momci su besni, što vrlo dobro demonstriraju, no ipak, za ovakav žanr, mišljenja sam da produkcijski sve ovo mora biti ubedljivije, ali ako uzmemo u obzir da im je ovaj EP prvi dodir sa studijom, verujem da će i to biti ispravljeno u narednom periodu

• Žanr: Rapcore / NU Metal
  • Izdavač: Nocturne Media, 2015.
  • Piše: Darko Živković

BDFuse je mladi bend (prosek godina 21) koji deluje iz Žablja (Frogville), a odatle, čini mi se, nismo čuli ništa do sada. Sa bendom sam se susreo na nekim festivalima pre koju godinu i tada su, iako neiskusni, itekako imali to „nešto“ – obećavali su i još tada sam pomislio, samo da istraju, vežbaju, rezultat mora doći do izražaja. BDFuse je sada mnogo ozbiljniji bend i zasigurno će tek postati jedan od predvodnika, nove, besne generacije.

Ono što recenziramo je debi EP Light It Up, na kojem su zabeležili četiri numere u studiju Piknik u Novom Sadu. BDFuse praše ono što je bilo vrlo popularno krajem devedesetih i početkom novog milenijuma (članovi su bukvalno tada rođeni!), ponajviše zahvaljujući bendovima kao što su Limp Bizkit, P.O.D., Deftones ili Head P.E. Dakle, rapcore prožet NU metalom.

Sve četiri numere su poprilično izjednačenog kvaliteta, iako bih lično izdvojio poslednju, „Society Fails“, što muzički, što tekstualno. Kao što napisah ranije, momci su besni, što vrlo dobro demonstriraju, no ipak, za ovakav žanr, mišljenja sam da produkcijski sve ovo mora biti ubedljivije, ali ako uzmemo u obzir da im je ovaj EP prvi dodir sa studijom, verujem da će i to biti ispravljeno u narednom periodu.

Na kraju, neka ova recenzija bude skretanje pažnje na egzistiranje benda, a vas pozivam da izaberete koncert i obavezno tako „čekirate“ bend. Verujte da će vas vratiti u neko, možda lepše vreme.

1. City of Empty People
2. Ghetto Land