Melodic death metal u interpretaciji Frozen Moonlighta odiše čistim i neiskvarenim entuzijazmom, što je naravno, pre svega odraz njihovih godina, ali i karakteristika ekipe koja, kako se čini ima određeni cilj i ideju kako da do njega dođe

• Žanr: Melodic Death Metal
  • Izdavač: Samoizdanje, 2014.
  • Piše: Igor Stanić

Započeti recenziju prvorođenog čeda novosadske petorke bio je, u ovom momentu, nekako teži deo posla, jer nije baš lako hvaliti ili kritikovati ovako mlađahnu ekipu, a ne uzeti u kalkulaciju većinu negativnih faktora, koje kao poklon paket gotovo svi bandovi dobijaju od vremena i države u kojoj obitavamo i gde je svaki početak osuđen na porođajne muke.

Pisanje iste i slušanje Dat Victoria Vires su nasuprot tome apsolutno predstavljali pravi mali užitak. Užitak iz prostog razloga jer je materijal koji reprezentuje bend, pre svega, vrlo konkretan i dvojbi šta slušaoca očekuje apsolutno nema. Melodic death metal u interpretaciji Frozen Moonlighta odiše čistim i neiskvarenim entuzijazmom, što je naravno, pre svega odraz njihovih godina, ali i karakteristika ekipe koja, kako se čini ima određeni cilj i ideju kako da do njega dođe.

Fokus EP-a je na harmonijama, samo sviranje vrlo korektno, što važi i za vokal, a sticanjem iskustva, sigurno će sva tri činioca dobiti i finiju nijansu u budućnosti. Sama produkcija ima određenih manjkavosti (gitare su, žargonski rečeno pomalo „tanke“), što predpostavljam ima najviše veze sa budžetom benda (ostavljam mogućnost da grešim), no atmosfera koja je postignuta je bez daljnjeg sjajna, a tačku na celu priču stavlja Tara Kerac, isto tako sjajnim i dobro uklopljenim artworkom.

Kilometraža je nedvosmisleno jedina stvar koja osetno nedostaje, ali isto tako sam uveren da predanim radom, što timskim, što individualnim, koji je neophodan za razvitak svakog banda, predispozicije Frozen Moonlighta, tako očigledno demonstrirane na ovom EP-ju, neće biti proćerdane, a odličan start sa Dat Victoria Vires prokockan i zaboravljen.

1. Dat Victoria Vires
2. Shadows Within The Fog
3. Surface Zero