Materijal uopšte ne zvuči loše, šta više, apsolutno je neverovatno šta su ovi ljudi, tada deca, snimili i to za samo tri prokleta dana!

• Žanr: Death Metal
  • Izdavač: Rock Express Records, 2003.
  • Web: Rockexpress.org

Ovo što imamo ovde je jedno od dva reizdanja koje nam je spremila izdavačka kuća Rock Express Records. U pitanju je prvi i za mnoge kultni demo album srpskog death metal zvuka, urađen u doba kad je bio najpotrebniji. Baš u periodu kad su se vodeći bendovi stare YU death metal scene raspali.

…And Your Life is Just Another Dream je prvi snimljen materijal smederevskog technical death metal sastava Psychoparadox. 10 pesama ukupnog trajanja od 40ak minuta, snimljeno je u kragujevačkom studiju Češnjak, 1995. godine, za samo tri dana. Kad pored te činjenice kažemo i to da je Srđan Branković tada bio sedmi razred osnovne škole (?!?), sami izvucite zaključak. Danas najaktivniji domaći metal muzičari, još kao klinci, pokazali su da su dosta iznad većine ovdašnjih bendova. Materijal uopšte ne zvuči loše, šta više, apsolutno je neverovatno šta su ovi ljudi, tada deca, snimili i to za samo tri prokleta dana! Da nije neoborivih dokaza, prvi bih se zakleo da je ovo nemoguće. Ali eto… CD je tu, konačno objavljen kako treba, toplo ga preporučujem svim ljubiteljima death metal škole, old school zvuka, pomešanog sa poletnim solo deonicama, pa bi kao uzore sigurno mogli navesti mnogo bendova – stari Death, Cynic, Atheist i sl. Srđanov vokal je dubok, kao da izlazi iz grla mnogo starijeg coveka. Poslušajte pa procenite.

Ne bih ništa više govorio. Kao što piše na omotu CDa, ovaj album grupa posvećuje svima koji su bili uz njih sve ove godine. Nadam se da će Psychoparadox u što skorije vreme realizovati i novi album, što će ipak morati sačekati da se braća Brankovići vrate iz vojske. A kad vidimo kakvu muzičku prošlost ovi ljudi imaju, budućnost može biti samo svetla.

1. And Your Life is Just Another Dream
2. Dreams From the Mystic Dimension
3. Cerebral Graveyard