Za prvi album, reč je o zanimljivom i slušljivom meterijalu, s tim što je prisutan osećaj da (naj)bolje tek predstoji

• Žanr: Modern Metal
  • Izdavač: Automatik Records, 2008.

Beogradska metal scena, u ovom slučaju njen „moderniji“ deo, poprilično je aktivan, a deo svega toga je i sastav Decontrolled, koji je iz dva pokušaja završio posao na debi albumu, i objavio ga potom za Automatik Records.

Uporan rad se isplatio, pa su se Decontrolled momci potrudili da snime i produciraju album na reprezentativnom nivou (Chainroom studio, Senta), obezbede adekvatnu grafičku opremu diska, i potom potpišu ugovor za jednu od retkih preostalih kvalitetnih izdavačkih kuća u Srbiji. I naravno, ogroman plus u celoj priči je povezanost članova ovoga benda sa Terra Nostra Promotions, što je rezultiralo skorašnjim support nastupom za beogradski In Flames koncert. I više nego pozitivan razvoj događaja, složićete se.

Decontrolled nastavljaju da istražuju razne metal žanrove dajući im lični pečat, pa tako ovde ima svega: elektronike, metalcorea, modernih melodic death tendencija, nu metala, progressive zvuka… Vokalna sekcija „skresana je“ sa tri, na dva čoveka (Pavle Lekić, „Mr.Metal“ Tica), pa su time vokalni aranžmani sređeniji, a vokali su mahom scream, i tu i tamo clean orijentacije. Pesme su melodične, radio friendly, refreni hitični, svirka srčana, energična, i pre svega, namenjena je za live nastupe.

Za prvi album, reč je o zanimljivom i slušljivom meterijalu, s tim što je prisutan osećaj da (naj)bolje tek predstoji (znajući da su ove pesme ipak nastajale tokom dužeg vremenskog perioda, kao što to i obično biva sa materijalima za debi album). Tu smo, pratićemo, videćemo…

1. Prelude
2. Alt+F4=Esc
3. Unleashed